- Meddelanden
- 1 978
- Mottagna reaktioner
- 1 026
- Poäng
- 787
Japp instämmer helt. Hjälpte inte när syrran kläckte ut världens gulligaste kille
men var otroligt hedrad att bli tillfrågad vara gudförälder.
Gör som jag alltid gör med mina förhållanden - det händer när det händer MEN jag vill så gärna ha barn också. Nu är jag kille så jag har inte en biologisk klocka som ni kvinnor stider mot men vara den ändå i mitt kompisgäng som 33 åring utan barn känns sådär. Men samtidigt, om tidpunkten kommit så hade jag inte velat introducera ett barn till ett skuldsatt liv.
men var otroligt hedrad att bli tillfrågad vara gudförälder. Gör som jag alltid gör med mina förhållanden - det händer när det händer MEN jag vill så gärna ha barn också. Nu är jag kille så jag har inte en biologisk klocka som ni kvinnor stider mot men vara den ändå i mitt kompisgäng som 33 åring utan barn känns sådär. Men samtidigt, om tidpunkten kommit så hade jag inte velat introducera ett barn till ett skuldsatt liv.
Ja det är just det.. Och det är tufft "där ute" nu för tiden (och i dessa tider)Nu gäller det bara att hitta ”rätt” person och ge barnen en trygg uppväxt med en himla massa kärlek
Senast ändrad: