Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Fairlo slutfaktura?

Fairlo kommer nog inte synas på juni uppdateringen iaf. Bad om slutfaktura där idag och passade då på att fråga om de rapporterat till UC än. Det har inte skett än utan blivit försenat till juni/juli nångång.

Kanske kostnadsfritt men om dom rapporterar till UC så är det väl ganska troligt att krediten syns där om än outnyttjad.

Uppenbarligen tror dom att alla är idioter som inte förstår det där med UC, dom har hetsat med både sms och Mail idag att det är så bra och att det är kostnadsfritt när det inte är nyttjat.

Jag har fått mejl och sms, om att jag kan höja krediten, verkar vara fler som fått det.
Så det är bara reklam , inte säkert att det blir beviljat,

Jag har fått mejl och sms, om att jag kan höja krediten, verkar vara fler som fått det.
Så det är bara reklam , inte säkert att det blir beviljat,
Jag har också fått det men tror inte det kommer gå att sänka ränta eller höja så lätt

Trodde det var ett skämt när jag fick sms från dom idag. Avslutade min kredit hos dom förra veckan och har fått flera sms och mail efter det. Idag nämnde dom UC som något positivt…

Hej,

Tack vare ett samarbete med UC har du nu möjlighet att ansöka om högre kreditutrymme samt lägre ränta. Enligt vår bedömning har du goda chanser att bli godkänd. En sedvanlig kreditupplysning tas i samband med ansökan.

Ansök här:

/Vännerna på Fairlo

Detta sms går inte att svara på.

enligt deras bedömning goda chanser, står säkert så på meddelandet som alla får. mitt verkar ju inte ha blivit godkänt, 1ff och 0,8%...

Trodde det var ett skämt när jag fick sms från dom idag. Avslutade min kredit hos dom förra veckan och har fått flera sms och mail efter det. Idag nämnde dom UC som något positivt…
Fick samma lika idag jag med, både via Mail och sms.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp