- Meddelanden
- 63
- Mottagna reaktioner
- 25
- Poäng
- 101
Sant.Klart dom förlorar kunder. Nu blir dom bara en långivare i mängden, och till usel ränta dessutom
vi får väl se vart detta bär

Sant.Klart dom förlorar kunder. Nu blir dom bara en långivare i mängden, och till usel ränta dessutom

Kanske kostnadsfritt men om dom rapporterar till UC så är det väl ganska troligt att krediten syns där om än outnyttjad.
Jag har också fått det men tror inte det kommer gå att sänka ränta eller höja så lättJag har fått mejl och sms, om att jag kan höja krediten, verkar vara fler som fått det.
Så det är bara reklam , inte säkert att det blir beviljat,
Nej precis , e som vanlig reklam , ja kommer inte slösa uc och bisnode på det..Jag har också fått det men tror inte det kommer gå att sänka ränta eller höja så lätt
Hej,
Tack vare ett samarbete med UC har du nu möjlighet att ansöka om högre kreditutrymme samt lägre ränta. Enligt vår bedömning har du goda chanser att bli godkänd. En sedvanlig kreditupplysning tas i samband med ansökan.
Ansök här:
/Vännerna på Fairlo
Detta sms går inte att svara på.
Fick samma lika idag jag med, både via Mail och sms.Trodde det var ett skämt när jag fick sms från dom idag. Avslutade min kredit hos dom förra veckan och har fått flera sms och mail efter det. Idag nämnde dom UC som något positivt…