Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Fairlo, max 100000kr

Så nu funka det att signera när jag Bytte till chrome ist för safari :) skönt få ner räntan till 14% men planerar ej att ta ut nått ska betala av allt. Men gör ju så det går fortare :)
skönt att det finns utrymme också om något skulle hända som gör att du måste ha en buffert :)

Fortfarande ingen möjlighet att lösa för mig, hoppas att det kommer samtidigt som dom kan lösa BN.... Ska bli ohyggligt skönt att släcka BN.

Fast jag har bara förfrågningar från fairlo å då ska det väl inte spela nån roll? Men jag får väl snacka med dom om det inte lyckas framöver heller.
Har du fått svar på varför det blev avslag? Var det kalkylen eller har du hög lön och låga utgifter ?

Har du fått svar på varför det blev avslag? Var det kalkylen eller har du hög lön och låga utgifter ?
Jag har inte kontaktat dom ännu. Dock märkte jag nu att det inte dykt upp någon ny förfrågning ännu trots att 3 dagar passerat så möjligen har det blivit något konstigt här. Jag kommer göra ett nytt försök efter nästa dragning igen.

Edit: Nu kom förfrågan in, väldigt sent jämfört med tidigare.

Senast ändrad:
Tips! Upptäckte som sagt igår
Att de va bugg när jag sökte. Funka inte hoppa tillbaka hela tiden. Kundservice sa det var bisonde. Men ringde bisonde dom sa att en upplysning tagits och det inte var nått strul hos dom.

prova då att göra ansökan via chrome ist för safari då funka det. Så om någon har strul, prova byta webbläsare då :)

Om man ansöker för höjning hos Fairlo, men får avslag. står det fortfarande för er på startsidan att man kan ansöka om att levla? Hur länge måste man vänta mellan att ansöka? Gäller från 50 till 100K.

Om man ansöker för höjning hos Fairlo, men får avslag. står det fortfarande för er på startsidan att man kan ansöka om att levla? Hur länge måste man vänta mellan att ansöka? Gäller från 50 till 100K.
Ja det står kvar.
Tills dina förfrågningar matchar deras krav alternativt att du som max har 4 förfrågningar då kan du testa lite med jämna mellanrum.

Hej! Vad händer om man missar betalning hos Fairlo dvs man missar påminnelsen?

Hej! Vad händer om man missar betalning hos Fairlo dvs man missar påminnelsen?
Om autogiro inte kan dras, får du påminnelse.
Efter påminnelsen skickar de mer mail om påminnelsen, sen får du brev hem om inkasso, som är deras egna. Simpel inkasso.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp