- Meddelanden
- 2 229
- Mottagna reaktioner
- 743
- Poäng
- 737
När fick du 50 direkt? Känns som de skärpt till kraven.Jag fick 50 direkt. Och efter tre månader 100.
När fick du 50 direkt? Känns som de skärpt till kraven.Jag fick 50 direkt. Och efter tre månader 100.
I slutet på juli detta år fick jag 50 beviljat.När fick du 50 direkt? Känns som de skärpt till kraven.
Är det inte max 1 ff 30-50 ?Imon har man 3st ff mellan 3,månaders period. Är det någon som helst som fått höja ? Fick visserligen sist ett svar att man Max får ha 4st. Så generellt så kan det funka imon. 30-50 ska sökas
Märkligt för varje gång jag sökt så får jag som svar man får Max ha 4st och det är från 30-50Max 1 FF över 30 ja. Lite mer otydligt mellan 20-30 där det står två olika svar på deras hemsida.
Är nog inte alltid som det står på deras hemsida. Men är väl bara att söka, FF hos Fairlo spelar ju ändå ingen roll.Märkligt för varje gång jag sökt så får jag som svar man får Max ha 4st och det är från 30-50
Ne vet. Lite luddigt , först säger de 1 sen som svar Max 4. Kan ju också vara att har man 2-4 så kollas även andra aspekter uppÄr nog inte alltid som det står på deras hemsida. Men är väl bara att söka, FF hos Fairlo spelar ju ändå ingen roll.