Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Fairlo, max 100000kr

Jag har möjlighet Levla 30-50 men vill ej ta ut något mer kommer jag få bättre ränta på det jag redan har 29k utnyttjat? Eller måste jag ta ut mer för att få dom 14%? Skulle vilja öka ta ut betala kredit men då min familj hjälpt mig med allt får jag ej ta nya lån för att betala andra. Men undrar om man höjer om räntan blir bättre?

Jag har möjlighet Levla 30-50 men vill ej ta ut något mer kommer jag få bättre ränta på det jag redan har 29k utnyttjat? Eller måste jag ta ut mer för att få dom 14%? Skulle vilja öka ta ut betala kredit men då min familj hjälpt mig med allt får jag ej ta nya lån för att betala andra. Men undrar om man höjer om räntan blir bättre?
Någon som vet?

Där sket det sig för mig. Önskade öka från 50-> 100 och betala bort små skitlån men föll på förfrågningar. Kundtjänst sa dock att jag skulle prova söka igen då min betalning kanske inte hade registrerats. Vettetusan dock.

Där sket det sig för mig. Önskade öka från 50-> 100 och betala bort små skitlån men föll på förfrågningar. Kundtjänst sa dock att jag skulle prova söka igen då min betalning kanske inte hade registrerats. Vettetusan dock.
Hur många ff har du de senaste 3 månader?

Jag försökte levla nyss från 20k men gick inte. Stod att jag max får ha 4 FF senaste 3 månaderna utöver Fairlo. Provar igen om en månad och borde vara lugnt då.

Om jag inte har fel så får man inte ha mer än 1 ff om man ska ansöka från 50 till 100.
Jo, så är det. Folk har lyckats ändå så drog iväg en chansning. Torskar inte jättemycket på det i och med att jag bara kommer söka via Fairlo med bisnode, hade dock svinskönt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp