Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Fairlo, max 100000kr

Hörni behöver er hjälp! Kanske har fått hjärnsläpp. Men menar de att man endast får ha 3 förfrågningar senaste 3 månaderna eller att det på datumet när man ansöker endast får finnas 3 förfrågningar...för det kan ju vara viss skillnad, förstå mig rätt. Ska ge exempel på hur det ser ut för mig.
I september ansökte jag till flera företag som hade bisnode. När det blir 19:e december kommer jag på datumet bara ha 3 förfrågningar (3 förfrågningar mellan 19:e september och 19:e december) men jag hade ju många förfrågningar innan 19:e september kanske hade 5 stycken. För är det att man endast får ha 3 förfrågningar totalt senaste 3 månaderna är jag körd men om det är 3 förfrågningar exakt datumet när man ansöker så är det grönt.
Höjning över 20 000 kr 1 förfrågan utanför Fairlo senaste 3 månader. Höjning under 20000 kr 4 förfrågningar utanför fairlo senaste 3 månaderna
Förfrågningar innan 3 månader har ingen betydelse

Konstigt för jag fick svar på deras hemsida när ja skulle höja från 30-50. Tyvärr kan du ej Levla då du har flera Ff än 4 som är Max

Min teori är att om du har förutsättningar för att få 100.000 utan level delen, så kan du få det rakt av. Men de flesta väljer att söka lägre från början och sen så ökar de.

Om jag inte har förutsättningar som ny kund för 100.000 så kan jag få det genom att sköta mig och då är kravet en max mängd förfrågningar mm.

Alltså hyfsade förutsättningar plus skötsam viss antal månader slås ihop till " bra förutsättningar"

Höjning över 20 000 kr 1 förfrågan utanför Fairlo senaste 3 månader. Höjning under 20000 kr 4 förfrågningar utanför fairlo senaste 3 månaderna
Förfrågningar innan 3 månader har ingen betydelse
Men menar de 3 månader exakt på dagens datum? Har exakt 3 förfrågningar utanför fairlo 19:e december,,,men räknar vi senaste tre månaderna från september - december har jag väl totalt 7-8...har ju som sagt jättemånga i början av september. Så rent tekniskt har jag 7-8 förfrågningar senaste 3 månaderna men egentligen 3 om man just går på datum till Datum..

Men menar de 3 månader exakt på dagens datum? Har exakt 3 förfrågningar utanför fairlo 19:e december,,,men räknar vi senaste tre månaderna från september - december har jag väl totalt 7-8...har ju som sagt jättemånga i början av september. Så rent tekniskt har jag 7-8 förfrågningar senaste 3 månaderna men egentligen 3 om man just går på datum till Datum..
För mig räknade de datum. Alltså 19/9-19/12

Samma här på hemsidan står det 1 ff utanför fairlo senaste 3 mån men när jag försöker levla kommer det upp att jag max får ha 4ff. Detta gäller från 20-30. Kommer va nere på 4st 1dec o 3st 7dec så vilket stämmer? 4 eller 1? Tacksam för svar...

Samma här på hemsidan står det 1 ff utanför fairlo senaste 3 mån men när jag försöker levla kommer det upp att jag max får ha 4ff. Detta gäller från 20-30. Kommer va nere på 4st 1dec o 3st 7dec så vilket stämmer? 4 eller 1? Tacksam för svar...
4 gäller upp till 20.000 om jag förstått rätt på deras kalkyl. så 1 ff mellan 30-100.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp