Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Fairlo, max 100000kr

jag fick nyligen äntligen höja till 100k
förra gången hade jag 3 övriga förfrågningar senaste tre månaderna och hade inte just tre autogirodragningar så jag flera gånger hade löst hela krediten före det var dags för autogirodragning. sedan så har jag ett ganska så stort underskott.

nu 0 övriga förfrågningar, endast en från Farilo senaste tre månaderna, och dom tre autogirodragningarna.

intressant att man inte får avtalad ränta om man inte gör en ny insättning eller uttag

Fick följande svar på när de kommer släppa full version av LÖSA:

Vi har idag inget fastställt datum för när nästa funktion kommer men jag vet att utvecklarna jobbar på att det ska se innan årsskiftet :)

Fick följande svar på när de kommer släppa full version av LÖSA:

Vi har idag inget fastställt datum för när nästa funktion kommer men jag vet att utvecklarna jobbar på att det ska se innan årsskiftet :)
Fick också liknande svar för några dagar sen av en trevlig på kundtjänst. Verkar också som att man ska kunna använda hela sitt utrymme på Lösa till att betala av småkrediter och sms lån och inte bara utvalda långivare som Fairlo valt ut.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp