Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Fairlo, max 100000kr

Oh no !! Fick avslag från 30-50 pågrund av 5 st ff de 3 senaste. De sa till mig att där faller de flesta sen utöver dessa så kollar de annat också. Men FF Vatt det som betyder det mesta sa de.
Sa de vad de kollar på förutom 5 ff de senaste 3 månader

Jag måste haft tur nör jag kunde Levla från 15000 direkt till 100000 i juli . Trots väldigt många ff . Första dagen de erbjöd 100000 gjorde jag det .
Prata inte för mycket om det här, det blir "tittarstorm" om du skulle råka säga att det kan vara nått mer än tur.

Skämt åsido. Det finns några som av mycket logiska anledningar misstänker att nått gick lite fel vid lanseringen av 100.000 beloppet. (jag är en av dem och bygger det på mina egna erfarenheter och kontakter med fairlo)

Nu verkar de ha hittat rätt och det har även sagt att de tittar på "helheten" de kan se på upplysningen. Så svaret på din fritid ga är troligtvis allt de ser på den.

Oh no !! Fick avslag från 30-50 pågrund av 5 st ff de 3 senaste. De sa till mig att där faller de flesta sen utöver dessa så kollar de annat också. Men FF Vatt det som betyder det mesta sa de.
Den 17/11 har jag bara 1 förfrågan kvar de senaste 3 månader. Ska bli spännande och se om jag får öka från 20000. Förstår inte riktigt hur de ska kunna se förfrågningarna på de sekunderna?

Hörni. Se hit! Har de ändrat kraven nu från och med idag? Dvs att man Max får ha 4 förfrågningar senaste 3 månaderna utöver de förfrågningar man gjort på Fairlo. Jag ville bara testa att ansöka då jag förstått att de ändrar sig fram. Fritt fram för er andra som matchar kriterierna nu att prova att ansöka då! :) ni vet vem ni ska tacka sen ;)

Bilagor

• 1CF6CC28-264E-4771-BDB2-D0F201D23DF9.jpeg
    1CF6CC28-264E-4771-BDB2-D0F201D23DF9.jpeg
    137.3 KB · Visningar: 195
Hörni. Se hit! Har de ändrat kraven nu från och med idag? Dvs att man Max får ha 4 förfrågningar senaste 3 månaderna utöver de förfrågningar man gjort på Fairlo. Jag ville bara testa att ansöka då jag förstått att de ändrar sig fram. Fritt fram för er andra som matchar kriterierna nu att prova att ansöka då! :) ni vet vem ni ska tacka sen ;)
Aj fasen. Då är jag nog körd.

Men det hade de väl redan när de började med högst 1 utöver fairlo på levla över 20000. Hur mycket har du i kreditgräns idag?

Men det hade de väl redan när de började med högst 1 utöver fairlo på levla över 20000. Hur mycket har du i kreditgräns idag?
Nej man fick ha endast 1 förfrågan senaste 3 månaderna utöver de förfrågningar man gjort till fairlo.
Har 50 000, inte kunnat höja sedan de lanserade kreditgränsen på 50 00, dvs för över ett år sedan.

Nej man fick ha endast 1 förfrågan senaste 3 månaderna utöver de förfrågningar man gjort till fairlo.
Har 50 000, inte kunnat höja sedan de lanserade kreditgränsen på 50 00, dvs för över ett år sedan.
Ok jag tänkte eftersom det stod 4 förfrågningar utöver fairlos på de du fått av Fairlo.
Varför har du inte fått höja från 50000? Har du många förfrågningar?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp