- Meddelanden
- 1 900
- Mottagna reaktioner
- 913
- Poäng
- 787
De har ändrat det med ff från 5-20 också? Man får inte ha mer än 4 ff eller har de nu ändrat igen?Nä det gäller från 20000 kr och uppåt. Står även på deras hemsida![]()
De har ändrat det med ff från 5-20 också? Man får inte ha mer än 4 ff eller har de nu ändrat igen?Nä det gäller från 20000 kr och uppåt. Står även på deras hemsida![]()
Sa de vad de kollar på förutom 5 ff de senaste 3 månaderOh no !! Fick avslag från 30-50 pågrund av 5 st ff de 3 senaste. De sa till mig att där faller de flesta sen utöver dessa så kollar de annat också. Men FF Vatt det som betyder det mesta sa de.
Prata inte för mycket om det här, det blir "tittarstorm" om du skulle råka säga att det kan vara nått mer än tur.Jag måste haft tur nör jag kunde Levla från 15000 direkt till 100000 i juli . Trots väldigt många ff . Första dagen de erbjöd 100000 gjorde jag det .
Den 17/11 har jag bara 1 förfrågan kvar de senaste 3 månader. Ska bli spännande och se om jag får öka från 20000. Förstår inte riktigt hur de ska kunna se förfrågningarna på de sekunderna?Oh no !! Fick avslag från 30-50 pågrund av 5 st ff de 3 senaste. De sa till mig att där faller de flesta sen utöver dessa så kollar de annat också. Men FF Vatt det som betyder det mesta sa de.
Dom ljuger och har gått ner sig.Ok ja de verkar ändra sig lite hipp som happ. Jag hörde annat från deras kundtjänst när jag chattade med dem vid flera tillfällen.
ni vet vem ni ska tacka sen 
Aj fasen. Då är jag nog körd.Hörni. Se hit! Har de ändrat kraven nu från och med idag? Dvs att man Max får ha 4 förfrågningar senaste 3 månaderna utöver de förfrågningar man gjort på Fairlo. Jag ville bara testa att ansöka då jag förstått att de ändrar sig fram. Fritt fram för er andra som matchar kriterierna nu att prova att ansöka då!ni vet vem ni ska tacka sen
![]()
Men det hade de väl redan när de började med högst 1 utöver fairlo på levla över 20000. Hur mycket har du i kreditgräns idag?Hörni. Se hit! Har de ändrat kraven nu från och med idag? Dvs att man Max får ha 4 förfrågningar senaste 3 månaderna utöver de förfrågningar man gjort på Fairlo. Jag ville bara testa att ansöka då jag förstått att de ändrar sig fram. Fritt fram för er andra som matchar kriterierna nu att prova att ansöka då!ni vet vem ni ska tacka sen
![]()
Nej man fick ha endast 1 förfrågan senaste 3 månaderna utöver de förfrågningar man gjort till fairlo.Men det hade de väl redan när de började med högst 1 utöver fairlo på levla över 20000. Hur mycket har du i kreditgräns idag?
Ok jag tänkte eftersom det stod 4 förfrågningar utöver fairlos på de du fått av Fairlo.Nej man fick ha endast 1 förfrågan senaste 3 månaderna utöver de förfrågningar man gjort till fairlo.
Har 50 000, inte kunnat höja sedan de lanserade kreditgränsen på 50 00, dvs för över ett år sedan.