Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Fairlo, max 100000kr

Någon som har fått Levla från 20-30 trots fler än 1 förfrågning senaste tre månaderna? eller har dem blivit super strikta med det nu?
Jag Levla 20 till 30 i augusti. Hade säkert 10 ff då
Från andra. Men kanske strängare nu.

Antalet förfrågningar dvs att man inte får ha fler än en förfrågningar från något annat företag senaste 3 månaderna gäller endast från 50 till 100.

Jag måste haft tur nör jag kunde Levla från 15000 direkt till 100000 i juli . Trots väldigt många ff . Första dagen de erbjöd 100000 gjorde jag det .

Antalet förfrågningar dvs att man inte får ha fler än en förfrågningar från något annat företag senaste 3 månaderna gäller endast från 50 till 100.
Oh no !! Fick avslag från 30-50 pågrund av 5 st ff de 3 senaste. De sa till mig att där faller de flesta sen utöver dessa så kollar de annat också. Men FF Vatt det som betyder det mesta sa de.

Oh no !! Fick avslag från 30-50 pågrund av 5 st ff de 3 senaste. De sa till mig att där faller de flesta sen utöver dessa så kollar de annat också. Men FF Vatt det som betyder det mesta sa de.
Ok ja de verkar ändra sig lite hipp som happ. Jag hörde annat från deras kundtjänst när jag chattade med dem vid flera tillfällen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp