Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Fairlo, max 100000kr

Nån som vet när detta blir skarpt för de som inte blivit utvalda ? Och vet ni varför just ni blev det ? Har ni varit kunder länge hos dem ?

Ni som testat, låt oss säga att man har 5000 på delbetalning hos Klarna, och fairlo löser den. Blir det då åter tillgängligt 5000 hos klarna på delbetalning eller spärrar dom den funktionen för en?

Skumt. Loggar in och ser en ”nyhetsknapp” om att kunna levla min kredit. Dvs ansöka om högre kreditutrymme och lägre ränta. Har redan 100K vilket är max.

Skumt. Loggar in och ser en ”nyhetsknapp” om att kunna levla min kredit. Dvs ansöka om högre kreditutrymme och lägre ränta. Har redan 100K vilket är max.
Jag med precis samma löge , vet inte vad det är skrev till dom men de sa att det inte var det nya samla

Jätte konstigt e det. För varför står det nyhet ? När jag som du har 100 som Max redan

Jätte konstigt e det. För varför står det nyhet ? När jag som du har 100 som Max redan
Jg har aldrig fått levla knappen, har 100.000 och den dök upp efter denna dragning.

Men kom ihåg att i menyn har ALLTID höj din kredit funnits.

Jag tror det missat i sin programmering borde vara IF loan ≠ <99.999 then NO levla knapp. (nä jag kan inte prrogramering. :) )

Undrar också om klarna blir spärrat sen? Haft klarna spärrat och det är ju sjukt jobbigt så blir det så behåller jag hellre skulden på klarna faktiskt

Har svårt att se att Klarna blir spärrat när Fairlo betalat in pengarna. Jag hoppas att man kan se inbetalningen senare idag hos Klarna och då kanske att man har större köputrymme igen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp