Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Fairlo, max 100000kr

Menar du faktura från Klarna eller Fairlo?
Klarna. Jag löste Klarna skulden med Fairlo. Jag hade en månadsfaktura på 500 kr som gick till inkasso men som jag betalade direkt. Det jag undrar är, hur vet man om man är spärrad hos klarna, det står ett låst på där det står litet kreditutrymme. Betyder det att jag är spärrade för att köpa på avbetalning eller försvinner det när betalningen från Fairlo kommer in hos de?

Klarna. Jag löste Klarna skulden med Fairlo. Jag hade en månadsfaktura på 500 kr som gick till inkasso men som jag betalade direkt. Det jag undrar är, hur vet man om man är spärrad hos klarna, det står ett låst på där det står litet kreditutrymme. Betyder det att jag är spärrade för att köpa på avbetalning eller försvinner det när betalningen från Fairlo kommer in hos de?
Försök att skriva till deras kundtjänst och har det uppdaterats efter inbetalningen?

Nu har pengarna från Fairlo betalats in på mitt Klarna delbetalningskonto (tog två dygn bara för informationens skull) och nu har jag några hundra kvar att betala där (summan som Fairlo hade stämde inte till 100%).
Samma här. Se om det är spärrat nu eller?

Försök att skriva till deras kundtjänst och har det uppdaterats efter inbetalningen?
Nej, det står fortfarande att köputrymmen är liten och så en lås på det. Nu ser jag också att betalningen har kommit in till dem men står också att betalningen behandlas.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp