- Meddelanden
- 279
- Mottagna reaktioner
- 83
- Poäng
- 227
Hur fungerar detta med lösa? Undra varför vissa får det och inte andra?
Dom kanske har nått samarbete ? Eftersom klarna ska ta bort det där delbetalningJag vet dock inte hur dom kunde se min skuld hos Klarna? Den syns ju inte på någon kreditupplysning väl? Får se om det kommer in pengar på kontot nu eller hur det funkar.
!Jag vet dock inte hur dom kunde se min skuld hos Klarna? Den syns ju inte på någon kreditupplysning väl? Får se om det kommer in pengar på kontot nu eller hur det funkar.
Vad är räntan?Jag fick godkänna med BankID att de gick in på Klarna och sen fick jag besked att de kunde lösa den och vad det skulle kosta i månaden. Godkände det också med BankID? Gjorde inte du samma?
Och de hade bara Klarna som förslag ännu!
Ja dom hade bara Klarna än så länge men kommer fler senare står det. Jag godkände bara krediten och det stod vad min skuld hos Klarna var.Jag fick godkänna med BankID att de gick in på Klarna och sen fick jag besked att de kunde lösa den och vad det skulle kosta i månaden. Godkände det också med BankID? Gjorde inte du samma?
Och de hade bara Klarna som förslag ännu!
12% tror jagVad är räntan?
14 % vid 50000 kr stod det i avtalet jag fick12% tror jag
Känns ärofyllt att få vara en av dom få utvalda som den kommer upp hos när man är spärrad hos domMejlade dom om man kunde få det där. Fick detta svar :
Va kul att höra att det pratas om våra tjänster. Vi kommer inom kort att lansera vår nya tjänst Fairlo Lösa men just nu har endast få utvalda fått testa den. Vi kommer att skicka ut information eller lägga ut information inne på mina sidor när den finns att ansöka för och då passar det ju perfekt för dig att sänka dina månadskostnader och flytta över dina Klarna delbetalningar hit.
Håll utkik så kommer det inom kort.
Ha en fin dag!