Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Fairlo, max 100000kr

Nästa 25e har jag 3 betalningar i tid. Inga ff på bisonde på 4 månader då. Har ökat från 5-10-20 och senast för 2 målade sen till 30. Äre värt prova 30-50? Tänkte göra det för då får jag bättre ränta samt kan betala av 2 andra lån med dom 20 :)

Nekad att höja i måndags från 20 till 30. Loggade in och nu fanns den där "lösa" möjligheten helt plötsligt. Fick utrymme på 50k och använde direkt 26 k till Klarna skulden jag har. Vet dock inte om fairlo betalar av den eller kommer pengarna in på mitt konto?

Nekad att höja i måndags från 20 till 30. Loggade in och nu fanns den där "lösa" möjligheten helt plötsligt. Fick utrymme på 50k och använde direkt 26 k till Klarna skulden jag har. Vet dock inte om fairlo betalar av den eller kommer pengarna in på mitt konto?
Fan skulle också vilja få den funktionen

Ingen aning varför. Stod där när jag loggade in. Kanske ett lotteri? Känns grymt att få loss 50k. Finns egentligen annat jag hellre löser än just Klarna. Men vafan jag är skitnöjd.
Skönt för dig :) du vill inte printa ba visa hur de ser ut när de kommer fram?

Samma för mig! Så glad men blir osäker eftersom de ändrar hela tiden
Från 3500 i månaden till 1500
Någon som vet om de löser skulden hos Klarna eller jag själv?

Bilagor

• Screenshot_20211027-091109.png
    Screenshot_20211027-091109.png
    89.3 KB · Visningar: 190
Jag vet dock inte hur dom kunde se min skuld hos Klarna? Den syns ju inte på någon kreditupplysning väl? Får se om det kommer in pengar på kontot nu eller hur det funkar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp