Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Fairlo, max 100000kr

Fick mejl om lyckad dragning 13.41 gjorde en ansökan om 100 k direkt och det gick bra. Har 515 k i årsinkomst, 58 k underskott av kapital, 33 ff på bisnode varav 4 denna månad. Fått följa stegen med tre dragningar varje gång.
Sökte du höjning via den gröna "levla-knappen" ?

Jag lyckas inte höja av någon konstig anledning. Får avslag.

Någon som vet vad minimum inbetalning är för att kunna ta ut något efter man maxade till 100k? Betalat in 1700 idag som väntat men kan inte ta ut ett öre

Ser att du betalat in extra men inte att du avslutat vardagskrediten! Så länge du inte tryckt på avsluta vardagskrediten så har du tre dragningar nu i aug :)
eftersom dom nu dragit pengarna så testade jag, ingen grön levla knapp och avslag :/

Jag fick höja från 30k till 50k idag efter tre månaders väntan.

Har haft noll chans att låna någon annanstans min uc har varit skit, min bisnode är skit och creditsafe också dålig.

Otroligt skönt så kan jag släcka Lumify och Vivus svinen som har käkat upp mig under lång tid. Mitt fel att jag lånat av dom jag vet ;) hopp om bättre framtid idag. Länge sen sist.

Kanske ej funkar med 100 för alla?
med en vanlig ansökan så har jag nog för stort underskott (152k) som till stor del beror på att försäljning av några aktier som hade gått dåligt, märkligt system egentligen att bli "straffad" för att man har kapital

Jag fick höja från 30k till 50k idag efter tre månaders väntan.

Har haft noll chans att låna någon annanstans min uc har varit skit, min bisnode är skit och creditsafe också dålig.

Otroligt skönt så kan jag släcka Lumify och Vivus svinen som har käkat upp mig under lång tid. Mitt fel att jag lånat av dom jag vet ;) hopp om bättre framtid idag. Länge sen sist.
Jag fick höja 20 till 30 idag. Ja dom är inte roliga dom där 2 är i samma sits.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp