Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Fairlo, max 100000kr

Vilken tid kan man höja idag ungefär?
Cirka 13-14, när mejlet kommit om lyckad dragning. Dock TROR jag att det går att höja så fort statusen för dragningen ändrats från pågående till betald under ”betalplan&historik” och man ser en grön knapp där det står att man kan levla. Dock inget jag med säkerhet vet! Därför rekommenderar jag att du väntar tills mejlet kommit :)

Cirka 13-14, när mejlet kommit om lyckad dragning. Dock TROR jag att det går att höja så fort statusen för dragningen ändrats från pågående till betald under ”betalplan&historik” och man ser en grön knapp där det står att man kan levla. Dock inget jag med säkerhet vet! Därför rekommenderar jag att du väntar tills mejlet kommit :)
Tack! Någon som har lust att visa hur denna gröna knapp ser ut för att kunna levla samt var jag finner den senare under dagen?

Antar att det inte är något som dyker upp utan bara det som finns under utöka kreditutrymme?

Tack! Någon som har lust att visa hur denna gröna knapp ser ut för att kunna levla samt var jag finner den senare under dagen?

Antar att det inte är något som dyker upp utan bara det som finns under utöka kreditutrymme?
Du ser den ganska klart och tydligt när du loggar in med telefonen. Om du scrollar bakåt i tråden en eller två sidor har en person laddat upp en bild.

Bilagor

• 81CCEAE8-77C9-4175-A041-61AEE6585F80.jpeg
    81CCEAE8-77C9-4175-A041-61AEE6585F80.jpeg
    186.5 KB · Visningar: 163
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp