Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Fairlo, max 100000kr

Dom kommer väl få larm från systemet om väl många beviljade maxbelopp på kort tid och göra tvärstopp..
Var det inte holm som gjorde något liknande?
Gjorde inte happycash så? Har för mig de bromsade och vissa fick utbetalt dubbla belopp osv. Sen sänkte dom väl kreditgränsen till 8000kr eller nått.

Dom kommer väl få larm från systemet om väl många beviljade maxbelopp på kort tid och göra tvärstopp..
Var det inte holm som gjorde något liknande?
Jo holm gjorde ju så för några månader sedan, var många som fick höjning, i vissa fall rejäl, samma dag. Tror det var i maj om jag inte minns fel. Sedan dess har knappt någon fått höja

Fick höja från 50-100K. Pengarna på kontot inom 3 min. Alla tvivlare i denna tråd fick en rejäl knäpp på näsan ;)

Fairlo måste för övrigt ha ett sjukt kapital att låna. Risken är väl att det tar tvärstopp, precis som några skrev tidigare.

Kan nån bekräfta att det är 12% per år? På 100k är det 1000kr i ränta per månad

Inom 14 dagar har vi frågor eller en tråd om vilket inkasso som nyttjas, och om dom går med på avbetalningsplaner på 100 kr i månaden

Fick höja från 50-100K. Pengarna på kontot inom 3 min. Alla tvivlare i denna tråd fick en rejäl knäpp på näsan ;)

Fairlo måste för övrigt ha ett sjukt kapital att låna. Risken är väl att det tar tvärstopp, precis som några skrev tidigare.
Litade på dig:)
100000 till 12 % är väl OK,
jämfört med många andra aktörer i denna bransch.
Heja Fairlo !

Ja blev nekad efter 3 återbetalningar, gick bara att godkänna ansökan på 100k men gissar ja hade fått godkänt på lägre OM ja kvalificerade mej till en höjning. Så nog nekas folk oxå..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp