Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Fairlo, max 100000kr

Inom 14 dagar har vi frågor eller en tråd om vilket inkasso som nyttjas, och om dom går med på avbetalningsplaner på 100 kr i månaden
Jag tvivlar på det med tanke på att jag inte sett en enda tråd om Fairlo och inkasso så långt. Istället tror jag rätt många blir hjälpta av den här höjningen. Personligen kan jag släcka tre krediter på UC och samtidigt SPARA in ca 1000 kr per månad.

Jag tvivlar på det med tanke på att jag inte sett en enda tråd om Fairlo och inkasso så långt. Istället tror jag rätt många blir hjälpta av den här höjningen. Personligen kan jag släcka tre krediter på UC och samtidigt SPARA in ca 1000 kr per månad.
14 dagar var kort men inom ett par månader har vi den, det är lite av en tradition. Många blir hjälpta och en del lyckas mest bara fixa ett lån på 100000 man egentligen inte hade råd med och börjar halka efter.

Jag har 3 inbetalningar men vart sen med en av dom. Är det någon som blivit beviljad höjning trots att ni varit sen med en eller två inbetalningar, eller är det 2-3 korrekta autogiro dragningar i följd som gäller för höjning?

Hur blir kostnaden om man inte nyttjar hela beloppet ? i månaden alltså

Jag har 3 inbetalningar men vart sen med en av dom. Är det någon som blivit beviljad höjning trots att ni varit sen med en eller två inbetalningar, eller är det 2-3 korrekta autogiro dragningar i följd som gäller för höjning?

blir du sen så är det om från början steg1

Jag blev nekad, men de säger att jag kan höja i augusti är tredje betalningen har 10 nu, försvinner även 16 st ff från bisnode om det har betydelse för dom. Blir spännande vad de blir för hopp om de blir de 20 eller högre!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp