Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Fairlo, max 100000kr

Spänningen är olidlig. Ska vi bli besvikna ännu en gång

Har magkänslan att vi blir besvikna ännu en gång, min magkänsla brukar tyvärr ha rätt väldigt ofta. Hoppas jag har fel.

Ni får ha i åtanke att det är en väldigt stor expansion för Fairlo. Om vi leker med tanken rent hypotetiskt att 1500 aktiva kunder skulle höja sina krediter med 20,000 SEK skulle det krävas 30 MSEK för att täcka upp det utlåningsbehovet. En påtaglig del av de som lånar betalar endast tillbaka minimibeloppet per månad och kapitalbehovet växer således för varje månad som går. Ha tålamod!

Ni får ha i åtanke att det är en väldigt stor expansion för Fairlo. Om vi leker med tanken rent hypotetiskt att 1500 aktiva kunder skulle höja sina krediter med 20,000 SEK skulle det krävas 30 MSEK för att täcka upp det utlåningsbehovet. En påtaglig del av de som lånar betalar endast tillbaka minimibeloppet per månad och kapitalbehovet växer således för varje månad som går. Ha tålamod!

Det jag med var inne på här om dagen,
Men det lär vara externa finansiärer inblandade här va?

Det jag med var inne på här om dagen,
Men det lär vara externa finansiärer inblandade här va?
Med största sannolikhet.

Fairlo har en väldigt bra produkt och varumärkeskännedom här på forumet som i mångt och mycket är synonymt med kvalitet - förmodligen inte särskilt svårt att ta in kapital i ett sådant bolag.

Undra när ni ska fatta att det kommer dröja haha

Under dagen skrev dom så dom får väl över bevisa mig :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp