Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Fairlo, max 100000kr

Till mig skriver dom att målet är o lansera 100000kr i morgon men de kan dröja upp till 2månader

Till mig skriver dom att målet är o lansera 100000kr i morgon men de kan dröja upp till 2månader
Är så spridda svar från deras kundtjänst så skulle förvåna mig mycket om inte alla visste ifall det nu skulle lanseras imorgon.

Har amoterat lite extra inbetalning höjer detta chansning på ökning tror ni?

Förmodligen ska dom testa gå live imorgon. Funkar det så funkar det annars kommer dom jobba på det och hoppas det kommer i hamn innan hösten.

Förmodligen ska dom testa gå live imorgon. Funkar det så funkar det annars kommer dom jobba på det och hoppas det kommer i hamn innan hösten.
Går de live får man fan ha lite is i magen och vänta tills autogirodragningen gått igenom så de registreras så kan man söka efter de sen. Har dock bara betalt 2 gånger då sen senaste höjningen. Men min bisnode är ändå skit, så kan lika gärna testa nästa vecka :facejoy::axelryck:

Möjligen kan det vara så att Fairlo provar på ett begränsat urval av redan befintliga kunder. Det skulle isf passa in i det sagt till mig tidigare, att lojala kunder kommer premieras. MEN, jag gissar precis som alla andra :D

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp