Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Fairlo, max 100000kr

Har idag en kredit på 10k som jag utnyttjat tror ni att det går o höja till 30-50k innan man betalt klart dom 10k eller måste man vänta med att betala sin nuvarande kredit för att kunna höja? Någon som har provat?

Har idag en kredit på 10k som jag utnyttjat tror ni att det går o höja till 30-50k innan man betalt klart dom 10k eller måste man vänta med att betala sin nuvarande kredit för att kunna höja? Någon som har provat?
Jag kunde höja trots att jag inte hade betalat ner mitt. :)

Kunde höja min från 2000 till 50000 direkt, riktigt smidig tjänst faktiskt!

Du ansökte ju nån dag innan mig.. vi lär behöva vänta någon månad efter första ansökan innan vi ens kan ansöka om höjning. Vad stod det efter ansökan?
Ja jag vet men eftersom hen skrev att hen kunde höja trots att hon ej betalt sin kredit så tänkte jag att jag chansar. Stod nått i stil med att du har en vardagskredit och vi kunde ej bevilja höjning försök om 1 månad

Chattade med Fairlos kundtjänst imorse i ett annat ärende och under chatten berättade kundtjänst att de för en dialog kring att utöka maxbeloppet för lojala och trogna kunder. Fick veta att de behöver se utfallet av utlåningen av 50K först men att det om det ser bra ut, under nästa år ev kan påbörja utlåning av högre belopp än 50K. Fick inte veta någon maxsumma men däremot att det inte finns några planer på att använda UC utan fortsättningsvis Bisnode och deras interna score.

Förstår inte hur så många kan tycka detta är ett bra lån? 20K så ska man betala 516 kr i månaden! Det är ju sjukt dyrt, andra låneföretag har ju en månadsavgift på runt 2-300 som max.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp