Förutsättningar? Hur många förfrågningar? Betyg 1 på din egna upplysning?Sökte precis 10k och blev beviljad med 1 i bisnode inte tidigare kund hos fairlo.
Vet faktiskt inte min anmärkning gick ut idag och jag chansa och det gick igenom. Men står på deras hemsida inget aktivt skuldsaldo hos kronofogden.Kan man även låna med anmärkning?
Vet ej har inte fått någon kopia än men kollar jag på en 2 månader gammal kopia från bisnode så står det score 1 kredit avrådes. Har 16ff på bisnondeFörutsättningar? Hur många förfrågningar? Betyg 1 på din egna upplysning?
Ansökte du om 10.000? Eller kan man ansöka om mer och bli beviljad ett lägre belopp?Vet ej har inte fått någon kopia än men kollar jag på en 2 månader gammal kopia från bisnode så står det score 1 kredit avrådes. Har 16ff på bisnonde
Ansökte först om 10 sen 10 min senare ansökte jag om 30 och blev nekad stod nått i stil med att du har redan vardagskrediten betala och testa igen om någon månad typ nått såntAnsökte du om 10.000? Eller kan man ansöka om mer och bli beviljad ett lägre belopp?
Ansökte först om 10 sen 10 min senare ansökte jag om 30 och blev nekad stod nått i stil med att du har redan vardagskrediten betala och testa igen om någon månad typ nått sånt
Vilket betyg har du ?Jag blev precis också beviljad 10.000. Gjorde tyvärr precis som dig och ansökte om 50.000 direkt efter där det stod att jag kunde ansöka om höjning om nån månad igen.. detta resulterade ju tyvärr i en extra förfrågan.
Gick in på min upplysning men kan ej se förfrågan från idag från bisnode. Har du den köpes varianten av bisnode??En 6:a står det inne på min upplysning. Men från tidigare förfrågan så har jag en 2:a på den upplysningen som är mer djupgående.