Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Fairlo, max 100000kr

Vet ej har inte fått någon kopia än men kollar jag på en 2 månader gammal kopia från bisnode så står det score 1 kredit avrådes. Har 16ff på bisnonde
Ansökte du om 10.000? Eller kan man ansöka om mer och bli beviljad ett lägre belopp?

Ansökte du om 10.000? Eller kan man ansöka om mer och bli beviljad ett lägre belopp?
Ansökte först om 10 sen 10 min senare ansökte jag om 30 och blev nekad stod nått i stil med att du har redan vardagskrediten betala och testa igen om någon månad typ nått sånt

Ansökte först om 10 sen 10 min senare ansökte jag om 30 och blev nekad stod nått i stil med att du har redan vardagskrediten betala och testa igen om någon månad typ nått sånt

Jag blev precis också beviljad 10.000. Gjorde tyvärr precis som dig och ansökte om 50.000 direkt efter där det stod att jag kunde ansöka om höjning om nån månad igen.. detta resulterade ju tyvärr i en extra förfrågan.

Jag blev precis också beviljad 10.000. Gjorde tyvärr precis som dig och ansökte om 50.000 direkt efter där det stod att jag kunde ansöka om höjning om nån månad igen.. detta resulterade ju tyvärr i en extra förfrågan.
Vilket betyg har du ?

En 6:a står det inne på min upplysning. Men från tidigare förfrågan så har jag en 2:a på den upplysningen som är mer djupgående.

En 6:a står det inne på min upplysning. Men från tidigare förfrågan så har jag en 2:a på den upplysningen som är mer djupgående.
Gick in på min upplysning men kan ej se förfrågan från idag från bisnode. Har du den köpes varianten av bisnode??

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp