Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Fairlo, max 100000kr

Jag fick med 2

Ja jag har 3 men på deras kreditkorts står det 1. Betyder ju att de nu får efter nya systemet där 3-4-5 i bisnode är 1 typ osv

Vilken score ska man ligga på för o bli beviljad hos fairlo ?

Blev beviljad med 1 förut men inte längre, dock betydligt fler ff’s i dagsläget. (Tips, testa inte t.ex först 20k, sen 10k etc etc, de tar en ny FF oavsett om du gör det direkt efter).

Har gett upp på Bisnode.

Blev beviljad med 1 förut men inte längre, dock betydligt fler ff’s i dagsläget. (Tips, testa inte t.ex först 20k, sen 10k etc etc, de tar en ny FF oavsett om du gör det direkt efter).

Har gett upp på Bisnode.
Tack för delad info :) min bisnode är katastrof har aldrig haft högre än 1 hahahah

Tack för delad info :) min bisnode är katastrof har aldrig haft högre än 1 hahahah
Har sökt typ 2 timmar sen på 2000kr men fick avslag :facejoy: har 1 på bisnode! Jag ville behöver inte pengar sökt bara för skoj eftersom jag bryr mig inte om bisnode för mig uc är viktigare eftersom ska samla lån maj 2021 när har jag 6 ff kvar!

Har sökt typ 2 timmar sen på 2000kr men fick avslag :facejoy: har 1 på bisnode! Jag ville behöver inte pengar sökt bara för skoj eftersom jag bryr mig inte om bisnode för mig uc är viktigare eftersom ska samla lån maj 2021 när har jag 6 ff kvar!
Du tog en för laget hahaha ,,, bra o veta :)
Bisnode är skräp i mina ögon ,,, hårdare bedömning än uc ibland känns det som ,,,,

Jag har 1 på bisnode och kanske 80 förfrågningar. Jag fick 10.000kr i torsdags. Jag hade deras lån tidigare som ja betalat tillbaka. Men dom betalningarna skötte jag inte jätte bra.

Man kan väl dra slutsatserna av att de som har störst chans att höja är befintliga kunder (utan förfallna fakturor) oavsett bisnodebetyg, har man då skött sina betalningar ökar chansen naturligtvis.
Helt nya kunder verkar inte kunna höja i samma utsträckning. Gamla kunder som återbetalat och som ansöker på nytt verkar det också vara lite 50/50 med...
Sen finns det ju undantag överallt, någon kunde ju höja som ny kund direkt, medan någon som hade ett befintligt lån, skött sina betalningar och som inte hade sämsta bisnodebetyg inte kunde höja och så vidare ..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp