Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Fairlo, max 100000kr

Det var så jag förstod det också, bara att man måste betala klart och avsluta sin nuvarande. För att eventuellt få höja.
Jo fick samma svar nu:

”Just nu går det inte att ansöka om höjning men vi kommer att lansera den möjligheten inom två månader.

Fram till dess måste du tyvärr avsluta krediten och sen söka en ny.

Men om du kan vänta i max två månader så kommer du kunna enkelt ansöka om högre”

Fairlo känns som den enda långivaren där dom håller det dom lovar. Till skillnad mot extralånet och divide.

Fairlo är bäst på marknaden enligt mig. Hoppas dom höjer till 100K och byter till Creditsafe igen

Även fast dom använder Bisnode, så är dom väldigt schyssta i sin bedömning ändå. Jag hade 14 förfrågningar på Bisnode, där 6 var gjorda under 1,5 månads tid strax före jag sökte ett lån på 25.000 där och fick det godkänt, för 3 månader sen.

Hade alltså en 1a i betyg på Bisnode.

Även fast dom använder Bisnode, så är dom väldigt schyssta i sin bedömning ändå. Jag hade 14 förfrågningar på Bisnode, där 6 var gjorda under 1,5 månads tid strax före jag sökte ett lån på 25.000 där och fick det godkänt, för 3 månader sen.

Hade alltså en 1a i betyg på Bisnode.

Jag håller inte med, jag får inte låna en krona där för att jag ligger för lågt på Bisnode-betyget... de är stenhårda på just den siffran, vilket känns rätt stelbent. Det var mycket bättre när de körde med CS...

Till mig skrev dem egentligen att betyget spelar mindre roll, alltså om man haft bra betalningsförmåga till dem ligger man bra till.

Till mig skrev dem egentligen att betyget spelar mindre roll, alltså om man haft bra betalningsförmåga till dem ligger man bra till.
Ja, de går mkt på inkomst och den kalkylen

Jag har 1 på bisone och ändrade just mitt lån (4000 av 10000) till vardagskredit. Kunde plocka ut 4000:- som kom på momangen till kontot.

Jag har 1 på bisone och ändrade just mitt lån (4000 av 10000) till vardagskredit. Kunde plocka ut 4000:- som kom på momangen till kontot.
Du hade en aktiv kredit på 10.000kr som du hade betalt av 6000kr på, gjord om till vardagskredit o kunde göra ett uttag på 4000kr? Eller kunde du höja befintligt kredit?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp