Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Fairlo, max 100000kr

Tappat ca 15 ff, höjt min i konst från 385.000 till 509.000 och ca hälften av underskott av vad jag hade innan. Betyget har stått still på 4 sedan i april. Bra bisnode är :) eller inte

Hur många FF har du kvar

Nu orkar jag inte gå tillbaka hur många inlägg som helst (men med risk för att någon redan nämnt det) så har fairlo nu tjänsten ”vardagskredit” som innebär att du kan göra uttag på det som du amorterat in!
För er som varit med ett tag eller som amorterat in minst 1000 kronor och skött återbetalningar och som behöver lite under tider som dessa skulle jag rekommendera att göra ett uttag (ingen kreditupplysning).

Nu orkar jag inte gå tillbaka hur många inlägg som helst (men med risk för att någon redan nämnt det) så har fairlo nu tjänsten ”vardagskredit” som innebär att du kan göra uttag på det som du amorterat in!
För er som varit med ett tag eller som amorterat in minst 1000 kronor och skött återbetalningar och som behöver lite under tider som dessa skulle jag rekommendera att göra ett uttag (ingen kreditupplysning).

Är det säkert att det inte sker någon prövning eller liknande när man begär uttag? Ligger endast på 4100/5000 ammorterat så undrar om det är värt att ammoterta in några hundralappar extra nu för att kunna plocka ut tillfälligt denna månaden. :p

Är det säkert att det inte sker någon prövning eller liknande när man begär uttag? Ligger endast på 4100/5000 ammorterat så undrar om det är värt att ammoterta in några hundralappar extra nu för att kunna plocka ut tillfälligt denna månaden. :p
Jag gjorde ett uttag. Ingen upplysning på mig iallafall. Jag hade kontaktat deras kundtjänst annars om jag var du.

Någon som fått lån hos dessa på senaste tiden? Vad hade ni för Bisnodescore?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp