K
Karl87
Gäst
Poäng: 0
Hur gör man om det till en kredit?
Du går in på mina sidor och klickar på vardagskredit.
Hur gör man om det till en kredit?
Tappat ca 15 ff, höjt min i konst från 385.000 till 509.000 och ca hälften av underskott av vad jag hade innan. Betyget har stått still på 4 sedan i april. Bra bisnode äreller inte
Har du inte frågat dom varför?Jag har 339.000 i inkomst inga anmärkningar ändå inget lån hos fairlo
Har två stycken som går ut i oktober och en i november och den sista i början på decemberHur många FF har du kvar
Vilket bolag fick du låna av?Märkligt att jag bara fick 5K, måste ha göra med att jag har anmärkning.
Jag skulle behöva ett lån på 6000 kr för att lösa en del privat, har anmärkningar men inga andra pågående lån hos någon bank eller annat. Finns det möjlighet att låna hos Er då? Mvh AnnMariStämmer, jag tar aldrig UC![]()
Nu orkar jag inte gå tillbaka hur många inlägg som helst (men med risk för att någon redan nämnt det) så har fairlo nu tjänsten ”vardagskredit” som innebär att du kan göra uttag på det som du amorterat in!
För er som varit med ett tag eller som amorterat in minst 1000 kronor och skött återbetalningar och som behöver lite under tider som dessa skulle jag rekommendera att göra ett uttag (ingen kreditupplysning).
Jag gjorde ett uttag. Ingen upplysning på mig iallafall. Jag hade kontaktat deras kundtjänst annars om jag var du.Är det säkert att det inte sker någon prövning eller liknande när man begär uttag? Ligger endast på 4100/5000 ammorterat så undrar om det är värt att ammoterta in några hundralappar extra nu för att kunna plocka ut tillfälligt denna månaden.![]()