Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Fairlo, max 100000kr

Kan det vara så att bisnode har anlitat någon super säljare som lyckas övertala fler och fler xD

Fairlo var en av mina favoriter men snart är dom på en bottenplacering dom också.
Dyra.
Bisnode.
Lågt belopp.
Bluffar om sin utannonserade höjning.

Snart ska dom sättas på Terrys_ Svarta lista om dom inte skärper sig.

Håller med dig Terry...

20-50k är vad de kommer erbjuda. Bisnode kommer tas vid ansökan om höjd kredit. Sedan fria uttag utan ytterligare Bisnode som idioterna hos Tryggkredit. För personer med sämre förutsättningar kommer de erbjuda mellan 2-5k, en kredit som man sedan kan ”jobba” upp genom att sköta inbetalningar osv. Grymt besviken på Fairlo. Nu är de som vilken annan ockrare som helst på lånemarknaden.

Det har dom sagt till mig sedan februari.

Håller med dig Terry...

20-50k är vad de kommer erbjuda. Bisnode kommer tas vid ansökan om höjd kredit. Sedan fria uttag utan ytterligare Bisnode som idioterna hos Tryggkredit. För personer med sämre förutsättningar kommer de erbjuda mellan 2-5k, en kredit som man sedan kan ”jobba” upp genom att sköta inbetalningar osv. Grymt besviken på Fairlo. Nu är de som vilken annan ockrare som helst på lånemarknaden.

Exakt så. Nu har dom INGEN som helst fördel gentemot varesej Tryggkredit,Snabbfinans,Creditstar,Lånbutiken. Absolut ingen fördel alls och man bör således undvika Fairlo.

Håller med dig Terry...

Så om han har skött sin betalning på grund lånet i 6 mån kommer dom ändå neka mig en kredithöjning tack vare bisnode pissar på mig?

ännu ett pajas företag som man undviker tur man är snart borta från dessa helt. detta byte från creditsafe till biosnode :S hoppas dom förlorar många kunder och inser vilken dum ide dom gjorde nu.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp