Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Fairlo, max 100000kr

Mycket tråkigt som sagt. Dom var typ mina favoriter nu är dom skit tycker jag.
10.000 bara. Bisnode. Usch.

Fairlo har en "undersökning" på sin hemsida.
Vad vill du Fairlo lanserar härnäst?

Högre lånebelopp
En kredit så jag kan göra uttag inom min kreditgräns

Jag fattar inte skillnaden?
Spontant är väl alltid alternativ 1 bättre, eller?
Skillnaden att Fairlo är ett lån att det inte går att ta ut mer (måste betala av allt för att ansöka igen)
Kredit med uttag är det andra alternativet

Inget nytt här inte....

... och de kör Bisnode nu, så kört med denna

Ny GetDivide. Dom skulle höja för ett halvårsen för fan. Blev inget med det men det blev Bisnode..

Fairlo står upp för rojalismen!
När vi bytte kreditupplysningsföretag från Creditsafe till Bisnode så har det visat sig att några av våra återkommande kunder inte kunnat passera den nya scoringmodellen trots att de är lojala Fairlo.

Därför har vi idag gjort en uppdatering i vår ansökan som gör att alla våra trogna kunder får en specialbehandling där vi accepterar lägre Bisnode scoring.

För det är väl ändå fair att du som är Lojal också ska få en Rojal behandling ;)

Denna uppdatering börjar gälla från idag och gör att vi i ansökan i realtid kollar om du varit kund hos Fairlo tidigare och visat god förmåga att följa din återbetalningsplan och i så fall slussar din ansökan via de lägre scoringkraven.

När vi bytte kreditupplysningsföretag från Creditsafe till Bisnode så har det visat sig att några av våra återkommande kunder inte kunnat passera den nya scoringmodellen trots att de är lojala Fairlo.

Därför har vi idag gjort en uppdatering i vår ansökan som gör att alla våra trogna kunder får en specialbehandling där vi accepterar lägre Bisnode scoring.

För det är väl ändå fair att du som är Lojal också ska få en Rojal behandling ;)

Denna uppdatering börjar gälla från idag och gör att vi i ansökan i realtid kollar om du varit kund hos Fairlo tidigare och visat god förmåga att följa din återbetalningsplan och i så fall slussar din ansökan via de lägre scoringkraven.

bra något positivt, jag undrar vilken score tror du man kan ha som lägst?4-5 biosnode? synd att de inte fortsatte med creditsafe :)

Najs! Undrar dock om de godkänner en 1:a haha

För kunder som haft lån hos dom tidigare och skött deras lån så krävs scoring på 520 och uppåt.
530 hos Bisnode för övriga.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp