- Meddelanden
- 2 229
- Mottagna reaktioner
- 743
- Poäng
- 737
Det var ju Holm Bank jag pratade om.För att förtydliga pratar dom lite off topic om holmbank. Fairlo erbjuder max 50k i dagsläget men pratat om att höja till 100.
Det var ju Holm Bank jag pratade om.För att förtydliga pratar dom lite off topic om holmbank. Fairlo erbjuder max 50k i dagsläget men pratat om att höja till 100.
Hur säkert är de nu att fairlo kommer utöka till 100 k i morgon ?

Haha! Sant är lite skevt allting, skrev till dem i förrgår, och då var de bara en vision att de skulle höjaFram tills att du har pengarna på kontot är det aldrig säkert, det är en sak som är säker![]()

Snygg analys ! Trots den helt osannolika bilden av Sverige och Brasilien i en VM finalDe kanske inte vill lova för mycket innan produkten faktiskt släpps. Det kan man väl förstå till viss del. De vill ju inte att saker och ting ska läcka ut innan med mera om något skulle krascha eller skita sig. Spelar Sverige VM-Final mot Brasilien skulle väl inte Janne Andersson vilja gå ut med en presumtiv startelva flera dagar innan? Se det så mina vänner! Blir bra detta![]()
Uppenbarligen ger de olika svar till olika personer, känns en aning bekymmersamt. Till mig har de haft en mer balanserad ton. Sagt att de tror att de kommer kunna höja till 100K i samband med autogirodragningarna men också meddelat att mycket kan hända på vägen. Personligen är jag tveksam till att det drar igång i början på nästa vecka, eller imorrn redan som någon skrev. Däremot tror jag inte vi behöver vänta till hösten som någon annan skrev tidigare. Spännande är det iaf och grymt att Fairlo gör lite annorlunda bedömningar än resten av lånemarknadenHaha! Sant är lite skevt allting, skrev till dem i förrgår, och då var de bara en vision att de skulle höja

Ja , samtidigt kan man tycka om man skriver en sådan sak om att öka redan i morgon . Att de tappar lite förtroende hos kunder om de sen inte blir så. Men den som lever får se , tänkte ja skulle snygga till min uc lite grann om de går vägenUppenbarligen ger de olika svar till olika personer, känns en aning bekymmersamt. Till mig har de haft en mer balanserad ton. Sagt att de tror att de kommer kunna höja till 100K i samband med autogirodragningarna men också meddelat att mycket kan hända på vägen. Personligen är jag tveksam till att det drar igång i början på nästa vecka, eller imorrn redan som någon skrev. Däremot tror jag inte vi behöver vänta till hösten som någon annan skrev tidigare. Spännande är det iaf och grymt att Fairlo gör lite annorlunda bedömningar än resten av lånemarknaden![]()