Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Fairlo, max 100000kr

Hur säkert är de nu att fairlo kommer utöka till 100 k i morgon ?

De kanske inte vill lova för mycket innan produkten faktiskt släpps. Det kan man väl förstå till viss del. De vill ju inte att saker och ting ska läcka ut innan med mera om något skulle krascha eller skita sig. Spelar Sverige VM-Final mot Brasilien skulle väl inte Janne Andersson vilja gå ut med en presumtiv startelva flera dagar innan? Se det så mina vänner! Blir bra detta:cool::D

De kanske inte vill lova för mycket innan produkten faktiskt släpps. Det kan man väl förstå till viss del. De vill ju inte att saker och ting ska läcka ut innan med mera om något skulle krascha eller skita sig. Spelar Sverige VM-Final mot Brasilien skulle väl inte Janne Andersson vilja gå ut med en presumtiv startelva flera dagar innan? Se det så mina vänner! Blir bra detta:cool::D
Snygg analys ! Trots den helt osannolika bilden av Sverige och Brasilien i en VM final

Haha! Sant är lite skevt allting, skrev till dem i förrgår, och då var de bara en vision att de skulle höja
Uppenbarligen ger de olika svar till olika personer, känns en aning bekymmersamt. Till mig har de haft en mer balanserad ton. Sagt att de tror att de kommer kunna höja till 100K i samband med autogirodragningarna men också meddelat att mycket kan hända på vägen. Personligen är jag tveksam till att det drar igång i början på nästa vecka, eller imorrn redan som någon skrev. Däremot tror jag inte vi behöver vänta till hösten som någon annan skrev tidigare. Spännande är det iaf och grymt att Fairlo gör lite annorlunda bedömningar än resten av lånemarknaden :)

Det är väl bara Holms,Farilo och Ferratum som lånar ut högre belopp utan UC? Alltså 50.000 +

Alla andra har väl gått i graven om man tänker Slantar,Onea,Meddelandenlån,Flexlimit etc etc etc etc.

Juste Creditstar också.

Uppenbarligen ger de olika svar till olika personer, känns en aning bekymmersamt. Till mig har de haft en mer balanserad ton. Sagt att de tror att de kommer kunna höja till 100K i samband med autogirodragningarna men också meddelat att mycket kan hända på vägen. Personligen är jag tveksam till att det drar igång i början på nästa vecka, eller imorrn redan som någon skrev. Däremot tror jag inte vi behöver vänta till hösten som någon annan skrev tidigare. Spännande är det iaf och grymt att Fairlo gör lite annorlunda bedömningar än resten av lånemarknaden :)
Ja , samtidigt kan man tycka om man skriver en sådan sak om att öka redan i morgon . Att de tappar lite förtroende hos kunder om de sen inte blir så. Men den som lever får se , tänkte ja skulle snygga till min uc lite grann om de går vägen

tack för ditt mail och ditt visade intresse i vår nya produkt.
Arbetet är snart i mål och produkten kan finnas tillgänglig mycket snart. Vi satsar på att släppa den de närmsta veckorna men då det ligger mycket arbete kring lanseringar kan det komma att bli fördröjt.
Vid ansökan kommer bedömningen ske via vårt interna score samt att en kreditupplysning tas via Bisnode.

Önskar dig en fin dag.
Vänliga Hälsningar
Jennifer
Fairlo kundservice

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp