Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Fairlo, max 100000kr

Samma här på hemsidan står det 1 ff utanför fairlo senaste 3 mån men när jag försöker levla kommer det upp att jag max får ha 4ff. Detta gäller från 20-30. Kommer va nere på 4st 1dec o 3st 7dec så vilket stämmer? 4 eller 1? Tacksam för svar...
Vad ska du levla från? Alltså vilka belopp?

20-30k står 1ff på deras hemsida men max 4ff dyker upp när jag ansöker..

Jag måste vänta tills jag har 4ff från andra företag står det.Jag måste vänta tills jag har 4ff från andra företag står det.
Fick detta till svar förut när jag chattade med dem. De ger alltså i princip olika svar...det går alltså att bli beviljad med 4 förfrågningar, 2-4 förfrågningar görs en individuell bedömning (helhetsbedömning) men man ska helst ha EN förfrågan....

För att Levla görs en bedömning av dina bisnodeförfrågningar. Du ska ha gjort max fyra förfrågningar de senaste tre månaderna för att bli beviljad.

För att Levla till ett beviljat belopp över 20 000 kr görs dessutom även en mer detaljerad bedömning av dina bisnodeförfrågningar. Du kan bli beviljad med upp till 4 förfrågningar men för att vara helt säker ska du max ha gjort en förfrågan de senaste tre månaderna. För dig som gjort 2-4 förfrågningar görs en bedömning av typ av förfrågan och frågans färskhet.

Bisnodeförfrågningar hos Fairlo påverkar inte alls, du kan göra hur många sånna som helst!

Samma här på hemsidan står det 1 ff utanför fairlo senaste 3 mån men när jag försöker levla kommer det upp att jag max får ha 4ff. Detta gäller från 20-30. Kommer va nere på 4st 1dec o 3st 7dec så vilket stämmer? 4 eller 1? Tacksam för svar...
Nä jag höjde nu i november fick jag vänta till jag hade1

Alltså jag tänker ju att det ska gå helt säkert med 3 förfrågningar. Dock är ingenting ju säkert men störst chans är det väl vid 0-1 förfrågningar senaste 3 månaderna tänker jag.

Alltså jag tänker ju att det ska gå helt säkert med 3 förfrågningar. Dock är ingenting ju säkert men störst chans är det väl vid 0-1 förfrågningar senaste 3 månaderna tänker jag.
Detta fick ja som svar
Så visst kan funka det med 4 st FF

Bilagor

• 7C7E96F7-202F-45D4-86D3-7498D350D3E5.jpeg
    7C7E96F7-202F-45D4-86D3-7498D350D3E5.jpeg
    295.7 KB · Visningar: 166
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp