Kan tycka det är lite konstigt när de skriver att de inte tittar på Bisnode betyget utan om det tillkommit nya betalningsanmärkningar, kronofogdskulder mm?Tyvärr fick jag inte höjning efter 3 prickfria inbetalningar då jag har för många ff sa dem och inget skuldsaldo, betalat i tid och inget saldo hos KFM, så jag får väl vänta tills nästa månad då jag betalat fyra månader i rad. Är dock ny hos Fairlo sen i juni och gjorde min tredje betalning nu i augusti, men fick avslag att höja från 30 000 kr till 50 000 kr, de bedömer helheten sa de, och tar också hänsyn till ff, har dålig bisnode. Så jag håller inte helt med.
Ja skogsmulle kan tyckas och jag har inte några betalningsanmärkningar och har aldrig haft och inte några skulder hos KFM. Utan de sa att jag hade för många ff på BisnodeKan tycka det är lite konstigt när de skriver att de inte tittar på Bisnode betyget utan om det tillkommit nya betalningsanmärkningar, kronofogdskulder mm?
Hoppas det löser sig.. har de sagt från Fairlo att du ska återkomma i oktober?Jo jag vet att det står på deras hemsida att de endast kollar bisnode för nya betalningsanmärkningar och anmärkningar hos KFM men tydligen kollar det annat via bisnode också, i alla fall för mig. Nu har jag istället skickat in om skattejämkning och hoppas på så sätt kunna få lite mer pengar över varje månad och betala av mina skulder på.
Har du fått ut några pengar?Någon som vet vad minimum inbetalning är för att kunna ta ut något efter man maxade till 100k? Betalat in 1700 idag som väntat men kan inte ta ut ett öre
Nej jag ser bara att mina förfrågningar på bisnode många av dem försvinner i oktober så tänkte pröva då. Fairlo sa att jag skulle återkomma i september efter fyra inbetalningar. Jag har precis skickat in om jämkning, hoppas det blir beviljat för september till december och att det hinns med att få på lönen i september, det vore toppen.Hoppas det löser sig.. har de sagt från Fairlo att du ska återkomma i oktober?
Jag har skattejämkning och hjälper mig enormt
Har du fått ut några pengar?