Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Fairlo, max 100000kr

Hoppas samtliga på detta forum som har en kredit hos Fairlo och får problem att betala detta lån, var vänliga prioritera dessa före andra dessa växer inte på träd, kanske lite tjatig nu men tror det behövs. Betala 3 gånger höjning accepteras trots dåligt betyg på Bisnode bara ett av flera argument.
Håller med dig enda seriösa aktören som ser människor som människor inte bara tänker på pengar. Väldigt bra villkor måste jag säga.

Hoppas samtliga på detta forum som har en kredit hos Fairlo och får problem att betala detta lån, var vänliga prioritera dessa före andra dessa växer inte på träd, kanske lite tjatig nu men tror det behövs. Betala 3 gånger höjning accepteras trots dåligt betyg på Bisnode bara ett av flera argument.
Du kan nog känna dig trygg i att det snart ett gäng som frågar om inkassoflrutsättningar och liknande, det har ju redan börjat skrivas om sena inbetalningar

Tyvärr fick jag inte höjning efter 3 prickfria inbetalningar då jag har för många ff sa dem och inget skuldsaldo, betalat i tid och inget saldo hos KFM, så jag får väl vänta tills nästa månad då jag betalat fyra månader i rad. Är dock ny hos Fairlo sen i juni och gjorde min tredje betalning nu i augusti, men fick avslag att höja från 30 000 kr till 50 000 kr, de bedömer helheten sa de, och tar också hänsyn till ff, har dålig bisnode. Så jag håller inte helt med.

Tyvärr fick jag inte höjning efter 3 prickfria inbetalningar då jag har för många ff sa dem och inget skuldsaldo, betalat i tid och inget saldo hos KFM, så jag får väl vänta tills nästa månad då jag betalat fyra månader i rad. Är dock ny hos Fairlo sen i juni och gjorde min tredje betalning nu i augusti, men fick avslag att höja från 30 000 kr till 50 000 kr, de bedömer helheten sa de, och tar också hänsyn till ff, har dålig bisnode. Så jag håller inte helt med.
Hur många förfrågningar hade du på Bisnode och hur färska är de ?

En del är rätt nya men de flesta är gamla och dessa hade jag när jag fick beviljat 30 000 kr hos Fairlo i maj. Men i oktober försvinner väldigt många ff på bisnode.

Har ca 31 st ff så det kanske är därför, men hade många då jag fick beviljat 30 000 kr i slutet av maj och betalat i tid och så vidare. Det verkar tyvärr blivit rena lotteriet med Fairlo

Ok då skulle jag vänta till oktober om jag vore du om du kan göra det och hålla dig från att inte ta några nya ff
Fairlo är bra, bland de lägsta räntorna på marknaden för sk snabblån/kontokrediter

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp