Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Fairlo från himmel till rätt ned i källaren.

De ändrar ju regler hela tiden så det är svår att svara. Senast jag var i samma situation som du så sa de att jag kunde ta ut pengar i en när jag blir i fas med fakturorna.
Ja det var så jag med trodde att det var, men även nu när jag är i fas å har utrymme att ta ut ca 51.000 så går det ej.

De ändrar ju regler hela tiden så det är svår att svara. Senast jag var i samma situation som du så sa de att jag kunde ta ut pengar i en när jag blir i fas med fakturorna.
Det var så jag med trodde, men även nu när jag är infas och har utrymme på ca 51.000 går det ej.

Det var så jag med trodde, men även nu när jag är infas och har utrymme på ca 51.000 går det ej.
Går det att ta ut mindre summa?
Tror jag läste någonstans att det inte går att ta ut pengar hos dem längre.

Fairlo är BAJS. Gått från himmel till pannkaka. Pengarna är slut, så enkelt är det.

jag har inga problem att ta ut hela min kredit på 100k, jag gjorde uttag upp till maxtaket för två veckor sedan
Har du gjort stora enskilda uttag? Jag funderar på att göra en större inbetalning, alternativt nolla min Fairlo-kredit, har 100k. Skulle dock vilja behålla den ett tag då jag eventuellt kommer behöva nyttja den längre fram och då vill man ju inte riskera att den helt plötsligt inte går att använda längre..

Hade du haft en spärr innan detta pga att någon tidigare faktura ej varit betald?
nej
Har du gjort stora enskilda uttag? Jag funderar på att göra en större inbetalning, alternativt nolla min Fairlo-kredit, har 100k. Skulle dock vilja behålla den ett tag då jag eventuellt kommer behöva nyttja den längre fram och då vill man ju inte riskera att den helt plötsligt inte går att använda längre..
ja jag har gjort uttag i alla möjliga storlekar, tog ut 100k i ett enda uttag en gång också

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp