Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Facit back ändrad uppgift!?

Vart skulle utbetalningen synas någonstans menar du, under ”utbetalning från skattekonto”? Den senaste uppdateringen där är från i natt 03.00
Ja precis. Där ska det synas Ja.
Och syns den inte där vid det här laget så kommer det definitivt inte några pengar i april

Ja precis. Där ska det synas Ja.
Och syns den inte där vid det här laget så kommer det definitivt inte några pengar i april
Dock tänker jag att mitt preliminära belopp borde väl isåfall stå med under ”aktuellt saldo”?

Då kommer det inte synas på preliminärt belopp heller då Skatteverket inte godkänt din deklaration än. Utan du kommer få pengarna i sommar
Jaja, bra jobbat facit… Någon som varit i kontakt med dem om ev kompensation?

Pratade med skatteverket, blivit en åndrad uppgift, trots att det stod att allt var inskickat och jag kunde se mitt preliminära belopp. Hade skuldsaldo hos kronofogden på 20, kunde ju varit skönt att bli väck med det..

Hon på skatteverket beklagade sig och ”hoppades” att det inte kommer bli likadant nästa år, men det lär det ju inte bli eftersom då spelar inte avdragen någon roll. Typiskt.

Pratade med skatteverket, blivit en åndrad uppgift, trots att det stod att allt var inskickat och jag kunde se mitt preliminära belopp. Hade skuldsaldo hos kronofogden på 20, kunde ju varit skönt att bli väck med det..

Hon på skatteverket beklagade sig och ”hoppades” att det inte kommer bli likadant nästa år, men det lär det ju inte bli eftersom då spelar inte avdragen någon roll. Typiskt.
Tror det kan spela roll ändå. För även om avdragen försvinner så kommer ni bolagen fortfarande rapportera in räntan. Men inga avdrag görs. Så det kan mycket väl ske igen

Fick inte heller min återbäring fast jag skickade in den 19 mars, facit gjorde en ändring om -2 kr totalt och jag gjorde inga ändringar/godkände igen...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp