Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Facit back ändrad uppgift!?

Hoppas du slipper ändringar! Jag är mest glad att jag betalade av allt hos facit, deras hemsida fungerar aldrig och deras app är ett skämt, och nu detta strul på det :( dom bör byta it ansvarig asap
Ja man har hört mycket om facit. Riktiga skojare

Facit Bank sa til mig de är i kontakt med SKV och ska rättas till så man ska inte göra något utan ska få pengar i tid om man godkände 31 mars utan ändring, fortsättning följer..

Nu kom detta SMS;
Hej,

Ett tekniskt fel medförde att ränteuppgifter under gårdagen rapporterades dubbelt till Skatteverket. Vi har uppmärksammat detta och skickat in en begäran om rättelse.

Enligt Skatteverket behöver du inte vidta någon åtgärd, och vi återkommer om vi skulle få information som innebär någon förändring.

Vänliga hälsningar,

Facit Bank

Fick svar från skatteverket också.

"Hej!

Skatteverket vill informera dig att du behöver inte göra någonting åt den kontrolluppgift som du tidigare ringt in till oss om via Skatteupplysningen

Det kommer inte heller att påverka möjligheten att få slutskattebesked och återbäring i början av april, förutsatt att enbart godkänt din deklaration"

Fick svar från skatteverket också.

"Hej!

Skatteverket vill informera dig att du behöver inte göra någonting åt den kontrolluppgift som du tidigare ringt in till oss om via Skatteupplysningen

Det kommer inte heller att påverka möjligheten att få slutskattebesked och återbäring i början av april, förutsatt att enbart godkänt din deklaration"
Står det fortfarande ändrad, ej inskickad för er när ni loggar in på skatteverket?

Så länge du inte gjort några andra ändringar så får du i april
Facit hade rapporterat in 2438:- två gånger. Innebär det att jag kan räkna av 2438:- från den totala summan jag ska få tillbaka? Låt oss säga att jag får 20 000:- i återbäring blir den slutgiltiga summan 17 562:- då?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp