Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Facit back ändrad uppgift!?

Känner mig så dum nu, borde bara ha väntat. Så mycket som hänger på denna återbäring… hoppas för allt i världen att de kan se mänskligt på detta och säkra återbäring även för oss som godkänt en andra gång.
Förhoppningsvis med Facits rättelse så kanske man bortser från den senaste kvittensen, om det var den enda ändringen som gjordes då.

Han jag pratade med på SKV suckade lite lågt då det är väldigt många som hade ringt in om just Facit. Det ska nog lösa sig ska du se! :folded:

Förhoppningsvis med Facits rättelse så kanske man bortser från den senaste kvittensen, om det var den enda ändringen som gjordes då.

Han jag pratade med på SKV suckade lite lågt då det är väldigt många som hade ringt in om just Facit. Det ska nog lösa sig ska du se! :folded:
Tack för peppen. Jag vet inte vad jag gör annars.

Om någon här pratar med Skatteverket idag får ni gärna uppdatera hur det gick…

Det är ändrat nu och deklarationen står som inskickad.

Står den som inskickad för er som inte gjorde någon ändring? Vad får ni för datum på kvittensen då?

Från facit:,
Uppdatering!

Den felaktiga kontrolluppgiften från gårdagen har nu tagits bort. Enligt uppgifter från Skatteverket bör detta inte påverka eventuell skatteåterbäring i april. Har du redan godkänt din deklaration behöver du inte göra något.

Vid frågor är du välkommen att kontakta oss. Observera att våra öppettider idag är förkortade: kl. 9-13:30

Vänliga hälsningar,

Facit Bank

Jag undrar om samma gäller för oss som godkände igår och därmed fick en kvittens från 1 april… texten låter iof lovande men vet inte om jag helt vågar slappna av.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp