Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Förutsättningarna för ett lån 300K

Men är det endast när sista anmärkningen försvinner? Har hört samma men nu går ju mitt betyg neråt…. (Har ju visserligen några kvar)
Som sagt, jag vet faktiskt inte hur det där fungerar eller om det ens är så. Någon skrev i tråden att det inte verkar vara samma för alla. Och dessutom att betyget höjs bara i några dagar. Går ditt betyg neråt nu så är det ju positivt, givetvis kommer det bli hur bra som helst för dig när sista anmärkningen är borta.

Som sagt, jag vet faktiskt inte hur det där fungerar eller om det ens är så. Någon skrev i tråden att det inte verkar vara samma för alla. Och dessutom att betyget höjs bara i några dagar. Går ditt betyg neråt nu så är det ju positivt, givetvis kommer det bli hur bra som helst för dig när sista anmärkningen är borta.
Man är ju lite nojig över det där skenande betyget :D jag kommer berätta för forumet vad som hände med betyget

Såg idag att UC verkar ha bli uppdaterat så nu är min inkomst 2021 reggad..

Nya förutsättningar -

inkomst 412.000kr
Underskott 71.000kr

Kreditbetyg UC 2.6
Score UC 580

5/5-22 då försvinner en FF och då har jag 3 stycken totalt senaste dök dock upp 11/4 (Qliro faktura 421kr)

Vad tror ni om mina nya förutsättningar för ett samlingslån på omkring 350-370.000kr

och ska jag söka i Maj eller vänta till Juni?

Såg idag att UC verkar ha bli uppdaterat så nu är min inkomst 2021 reggad..

Nya förutsättningar -

inkomst 412.000kr
Underskott 71.000kr

Kreditbetyg UC 2.6
Score UC 580

5/5-22 då försvinner en FF och då har jag 3 stycken totalt senaste dök dock upp 11/4 (Qliro faktura 421kr)

Vad tror ni om mina nya förutsättningar för ett samlingslån på omkring 350-370.000kr

och ska jag söka i Maj eller vänta till Juni?
Juni?
Du skriver att ff försvinner i maj?
Ja, definitivt vänta till maj och se hur betyget blir.
Du skrev inget om dina lån och krediter?
Btw qliro, full UC eller mini? (Mini påverkar inte betyget)

Juni?
Du skriver att ff försvinner i maj?
Ja, definitivt vänta till maj och se hur betyget blir.
Du skrev inget om dina lån och krediter?
Btw qliro, full UC eller mini? (Mini påverkar inte betyget)
Ja, med tanke på att jag fick en ff nu 11/4 genom Qliro. Vill inte dra iväg en ansökan och bli nekad för att det är för tight mellan 11/4 och maj?
Det är en ”Full UC” som syns och påverkar min score

Jag har cirka 180k i lån på UC (Genom Svea, Northmill x2, Ica Banken, Brixo)
Sen är det cirka 160k i lån utanför UC .

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp