Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Förutsättningarna för ett lån 300K

Hallå gänget,
Lite uppdatering här.
deklaration ramlade in.
Roligare nyheter!!
411.000kr i inkomst 2021
70.200kr i Underskott
Synliga lån på UC 250.000
Lån utanför UC cirka 75.000

tanken är att samla ihop så gott som alla lån till ett samlingslån, så siktar på att söka 325-350.000kr

hur tror ni förutsättningarna står sig nu?
Anmärkningen försvinner 2022-03-06
Kommer ha 2 FF efter 10/05-2022
Just nu Score på 6.1 (pga av anmärkning)
Riskprognoser 6.12 enligt UC
När går dina sista ff ut?

Blev av med en anmärkning den 28 och mitt betyg gick från 2,37 till 1,87…. Har 3 anmärkningar kvar som försvinner i veckorna som kommer…. För min del har minskade ff gett bättre betyg.

Hallå gänget,
Lite uppdatering här.
deklaration ramlade in.
Roligare nyheter!!
411.000kr i inkomst 2021
70.200kr i Underskott
Synliga lån på UC 250.000
Lån utanför UC cirka 75.000

tanken är att samla ihop så gott som alla lån till ett samlingslån, så siktar på att söka 325-350.000kr

hur tror ni förutsättningarna står sig nu?
Anmärkningen försvinner 2022-03-06
Kommer ha 2 FF efter 10/05-2022
Just nu Score på 6.1 (pga av anmärkning)
Riskprognoser 6.12 enligt UC
Har hört att betyget skjuter i höjden när anmärkningarna försvunnit för att sedan lägga sig efter en tid. Men som sagt bara något jag hört och läst. Jag tror att om du väntar på att nya inkomsten syns och gör en ansökan efter den 10/5 så kommer du enkelt att få hela beloppet. Vad är du ute efter för räntor?

Har hört att betyget skjuter i höjden när anmärkningarna försvunnit för att sedan lägga sig efter en tid. Men som sagt bara något jag hört och läst. Jag tror att om du väntar på att nya inkomsten syns och gör en ansökan efter den 10/5 så kommer du enkelt att få hela beloppet. Vad är du ute efter för räntor?
Men är det endast när sista anmärkningen försvinner? Har hört samma men nu går ju mitt betyg neråt…. (Har ju visserligen några kvar)

När går dina sista ff ut?

Blev av med en anmärkning den 28 och mitt betyg gick från 2,37 till 1,87…. Har 3 anmärkningar kvar som försvinner i veckorna som kommer…. För min del har minskade ff gett bättre betyg.
Mina sista går ut omkring 18-12-2022

Jadu, allt som är bättre än mina 18% som jag har på vissa lån idag.. tyvärr!
Har du möjlighet att vänta till i maj eller helst juni när nya inkomsten är uppdaterad? Det är ju en viss skillnad på 2020 och 2021. Tror du har chans till väldigt bra ihopbakslån om du har is i magen…

vet hur det känns, sitter fast med bank Norwegian som är närmare 20%… helt sinnessjukt! Jag har 0ff men anmärkningar och sista går ut i april.. för min egna del så tar jag inga chansningar nu utan vill ha perfekt UC.

Har du möjlighet att vänta till i maj eller helst juni när nya inkomsten är uppdaterad? Det är ju en viss skillnad på 2020 och 2021. Tror du har chans till väldigt bra ihopbakslån om du har is i magen…

vet hur det känns, sitter fast med bank Norwegian som är närmare 20%… helt sinnessjukt! Jag har 0ff men anmärkningar och sista går ut i april.. för min egna del så tar jag inga chansningar nu utan vill ha perfekt UC.
Ja, det var lite det jag tänkte göra. Vänta tills maj/juni och köra genom.
Ja precis. För min del så är det 30.000kr mindre i underskott när den nya inkomsten kommer till UC.. så det ska bli trevligt!!
Sjukt att man tar dessa lån, utan att veta din bakgrund. Sitter med samma lånegivare jag med!

Ja, det var lite det jag tänkte göra. Vänta tills maj/juni och köra genom.
Ja precis. För min del så är det 30.000kr mindre i underskott när den nya inkomsten kommer till UC.. så det ska bli trevligt!!
Sjukt att man tar dessa lån, utan att veta din bakgrund. Sitter med samma lånegivare jag med!
Samma bakgrund som dig gissar jag på, spel?
fanns för min del absolut noll konsekventänk när det gällde lån… har haft mitt BN i många år och vill inte ens veta hur mkt räntor jag betalat dit, ska bli så sköööönt att byta långivare :)

Samma bakgrund som dig gissar jag på, spel?
fanns för min del absolut noll konsekventänk när det gällde lån… har haft mitt BN i många år och vill inte ens veta hur mkt räntor jag betalat dit, ska bli så sköööönt att byta långivare :)
Ja, det stämmer! Har spelat bort så orimligt mycket pengar, direkt efter gymnasiet och sedan gick det snabbt utför!
Håller med, nu börjar jag se det stora ljuset i slutet på tunneln. Nytt jobb med bra lön!
Blir det ett samlingslån så går det snabbt tills man är fri igen, slippa vända på kronorna och skämmas vid storhelgerna!
Nu kämpar vi på :)

Ja fast det handlar bara om några dagar, någon vecka max. Och verkar inte alls hända alla.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp