Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Förutsättningar för samlingslån ?

De flesta av hos här har ju höga underskott och det brukar ju (oftast) gå relativt bra ändå att få till ssmlingslån. Sen finns det säkert procentgränser som gör det lite tuffare men har ärligt svårt att se att du inte skulle få erbjudanden som gör situationen lättare för dig :)

De flesta av hos här har ju höga underskott och det brukar ju (oftast) gå relativt bra ändå att få till ssmlingslån. Sen finns det säkert procentgränser som gör det lite tuffare men har ärligt svårt att se att du inte skulle få erbjudanden som gör situationen lättare för dig :)
Tack känns ju bra att höra.

Jag kommer att behöva söka samlingslån när uppdateringen är gjord för det har hänt lite saker. En förfrågan försvinner på onsdag och hoppas UC uppdateras på torsdag
Sen undrar jag är 10 kreditgivare för mycket ?
Eller är det någon som fått samlingslån med så många, de ska bli färre och ska betala av krediter
Och ska man ange barn i ansökan eller inte ?
Behöver lite tips, är så orolig och rädd att inte få några erbjudanden eller att bli nekad.
Ni som behöver skicka in lönespecar och kontoinsättningar filtrerar ni löneinsättningarna då så att de inte ser allt annat på kontot ? Att man har lån utanför UC t ex.
Behöver veta då jag behöver söka samlingslån när uppdateringen är gjord denna månad, kan inte vänta längre.

Tusen tack och hoppas då få något napp behöver söka denna vecka efter uppdatering och att en förfrågan försvinner om jag kommer under 4 i UC. Hoppas få något erbjudande

Behöver söka denna vecka har en förfrågan som försvinner och en uppdatering och jag behöver helst 350 000 kr kan också tänka mig 200 000 kr

Det är klart du kommer få erbjudande. Jag var i liknande situation som dig för ca 2 år sedan med 5-6 förfrågningar och en uc på ~8%. Jag hade ca 7-800 000 kr i lån och krediter och fick flera erbjudande. Valde re:member på 420 000 kr.

Det är klart du kommer få erbjudande. Jag var i liknande situation som dig för ca 2 år sedan med 5-6 förfrågningar och en uc på ~8%. Jag hade ca 7-800 000 kr i lån och krediter och fick flera erbjudande. Valde re:member på 420 000 kr.
Tack låter skönt. Jag har valt att vänta ut förfrågan nästa fredag och då bör jag hamna under 4 i UC. Frågan är om man ska ange sin faktiska lön eller den deklararerade ? Det verkar vara olika svar man får kring det. Härligt för dig

Tack låter skönt. Jag har valt att vänta ut förfrågan nästa fredag och då bör jag hamna under 4 i UC. Frågan är om man ska ange sin faktiska lön eller den deklararerade ? Det verkar vara olika svar man får kring det. Härligt för dig
Ange din faktiska lön om den är högre än den deklarerade, diffar det inte allt för mycket så lär det inte vara några problem, annars kanske de vill ha nå lönespecar bara

Ange din faktiska lön om den är högre än den deklarerade, diffar det inte allt för mycket så lär det inte vara några problem, annars kanske de vill ha nå lönespecar bara
Tack den faktiska är dock lite lägre än om man tar den deklararerade delat på 12, men det skiljer inte mer än 10% och kan styrka den faktiska lönen med lönespecifikationer. Det blir ju aldrig bara den faktiska lönen * 12 som årsinkomst tillkommer alltid något mer. Men tack då vet jag.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp