Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Förtidsåterbetalning av skatt

Kan man skicka in ansökan på nätet eller endast via blankett o post?

Jag hittade bara där man fyllde i inkomst och skatt, inte räntor blir dock inte så mycket ränta pga skuldsanering men någon har skickat ränteuppgift trots det.
men är det inte så att dem som skickat ränteuppgifter till dig har också skickat en kopia till skatteverket? Jag kan inte sånt för jag har aldrig fått behålla nått pga skulder och alltid rest skatt.. Så jag tog för givet att dem få som skickar årsredovisning till en , även skickat samma uppgift till skatteverket? Aldrig förstått varför man ska spara dem trodde man skulle hålla på tänka ut vilka som inte anmält och jaga dessa uppgifter för att skriva in?

Undantag är om man söker sent på året och den kvarvarande skatten som ska dras av lönen är lägre än den potentiella skatteåterbäringen, då blir skatten 0 den eller de månader som är kvar och resten kommer med återbäringen
Hej vill du förklara detta med skatter och jämkning och vad som är fördelaktigt och inte? jag har verkligen noll koll på skatter men känns som alla andra har full koll . Varför ska man ge sig på att snurra med sånt där? Varför väntar man inte bara enligt den vanliga processen ? Tacksam för svar

Jag får tillbaka 26 000 kronor i juni när jag gjort reseavdraget. Samma summa som förra året men 2024 då jävlar, kommer jag få tillbaka en 34-36 tusen på skatten i juni, jippie!:faceheart:
hur vet man det redan nu ? Nyfiken helt okunnig om skatter

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp