Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Förtidsåterbetalning av skatt

Min sambo fick flrtidsåterbetalning fast hen har skuldsanering, då hen hade fått ett nytt betalningsföreläggande ( det skulle kommit med på saneringen från början men gjorde inte det av nån anledning
Ok, då är reglerna varierande då, eftersom betalningsföreläggande inte ska räcka till, när det dessutom ingår i en skuldsanering spelar det ju ingen roll
Jag fick förtidskatt, har sanering. Skrev jag hade en vattenskada och behövde pengar akut. Det var ingen problem.

Jag fick förtidskatt, har sanering. Skrev jag hade en vattenskada och behövde pengar akut. Det var ingen problem.

Då gör dom dom det helt godtyckligt, vilket i vissa lägen är helt fruktansvärt, men jag antar är jättebra i det här sammanhanget då.

Vet inte om de hör hemma här men frågar ändå! Om man ringer till Skatteverket och vill veta om man får restskatt eller inte har det svaret på det redan nu ? ELLER kan de se iallafall mitt underskott nu?

Vet inte om de hör hemma här men frågar ändå! Om man ringer till Skatteverket och vill veta om man får restskatt eller inte har det svaret på det redan nu ? ELLER kan de se iallafall mitt underskott nu?
Jag tror inte dom kan se det ännu, du får vänta en månad typ.
Dessutom tror jag inte dom har så dom kan identifiera att du är du, så även om dom såg lär dom inte lämna ut uppgiften.

Ok! Då får jag gå andra hållet och kolla med inkasso bolagen vad de rapporterat in :) tack för svar! :)

Ska man inte fylla i bara avdrag skatt inkomst och avdrag skatt banker. Hur ska jag skriva

Vad gör jag fel, kollar skatteverkets räknare om hur mycket skatt man kan få tillbaka. Fyller i inkomst. En avdragen skatt fyller jag i de jobbet tagit och de lånen tagit. Får 68 tillbaka någonting stämmer inte..?

Vad gör jag fel, kollar skatteverkets räknare om hur mycket skatt man kan få tillbaka. Fyller i inkomst. En avdragen skatt fyller jag i de jobbet tagit och de lånen tagit. Får 68 tillbaka någonting stämmer inte..?
Har du slagit in rätt räntor ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp