Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Förstår inte Betalkoll

Hej,
För att förbättra mitt UC-score har jag tankar på betalkoll efter att ha läst så mänga skriva om det.

Jag förstår inte dock om det syns på UC eller inte? Vad jag förstått tas en micro UC.
Om jag sedan bmir beviljad 10 k.
Kommer det synas på UC att jag har en kredit på 10 K på betalkoll? Isåfall kommer mitt UC bli ännu värre..

Jag vill sedan höja till 50 k
Kommer det synas och vad syns på UC när det kommer till betalkoll.

Mvh

Hej,
För att förbättra mitt UC-score har jag tankar på betalkoll efter att ha läst så mänga skriva om det.

Jag förstår inte dock om det syns på UC eller inte? Vad jag förstått tas en micro UC.
Om jag sedan bmir beviljad 10 k.
Kommer det synas på UC att jag har en kredit på 10 K på betalkoll? Isåfall kommer mitt UC bli ännu värre..

Jag vill sedan höja till 50 k
Kommer det synas och vad syns på UC när det kommer till betalkoll.

Mvh

Betalkoll syns inte på uc!

1. Micro-UC tas.
2. Krediten reggas ej löpande på UC. Ingen kan se att du har denna kredit förutom att en förfrågan är gjord.
3. Efter att du ansökt om 10k så är rekommendationen att du direkt höjer upp till 50 i appen för att få det på samma micro-uc som innan.

1. Micro-UC tas.
2. Krediten reggas ej löpande på UC. Ingen kan se att du har denna kredit förutom att en förfrågan är gjord.
3. Efter att du ansökt om 10k så är rekommendationen att du direkt höjer upp till 50 i appen för att få det på samma micro-uc som innan.

Förfrågan syns inte heller på UC!

Jag har betalkoll, fixade den i fredags.
Jag har inte använt den, kommer troligen inte göra det heller men har en kredit på 45 000 och ingen ff syns på min uc. Har inte heller fått på kivra att jag skulle ha en micro uc tagen

Jag har betalkoll, fixade den i fredags.
Jag har inte använt den, kommer troligen inte göra det heller men har en kredit på 45 000 och ingen ff syns på min uc. Har inte heller fått på kivra att jag skulle ha en micro uc tagen
Du lär få den imorgon måndag av uc.

Du kommer se förfrågan själv på min uc bara det att ingen annan än du kan se den.

Kanske (förmodligen) skitkorkad fråga men.. kan inte banker heller se krediten hos betalkoll?

... förlåt, sumpigaste mosshjärnan ever ligger i feber!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp