Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Förskottslön?

Ja alltså det är bara att gratulera! Hur mycket blev du beviljad? Och fick du beviljat det du ansökte om?
Menar jag har frågat dem flera gånger över mejl, inget svar eller eller att de svarar nattetid. Ringt 3-4 gånger cirka 20 minuter varje gång under deras telefontider (inget svar någon av gångerna). Blir eventuellt beviljad 3000 när jag ansökte om 10000......
Sökte bara 3000 och fick det. Kanske därför det gick så smidigt. Skulle mest testa liksom eftersom jag inte haft dem än.

Fick utbetalt 3000, besviken eftersom det är ganska lågt sett till inkomst. Tjänar runt 30 000 brutto, skulder på runt 100k och så vidare. Däremot glad att jag fick pengarna innan helgen :)

En vecka har nu passerat sedan jag skickade in ansökan. 5 dagar har passerat sedan jag skickade in lönespecifikationer och ännu inte ett knyst från dem. :/

Jag sökte första gången på kvällen den 26/4 för 10000kr och då jag läst på forumet att lönespec behövs så emailade jag dem direkt. Fick svar ca kl23 den 28/4 att jag beviljades 8000kr och behövde göra ny ansökan vilket jag gjorde 30min senare. Idag kl.18 så fick jag pengarna. Så relativt snabbt o smidigt!

Hej Alla,
Någon som fått svar efter ny låneansökan efter att de drog betalningen för befintligt lån nnan midsommar den 23 juni ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp