Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Förskottslön, funkar?

Hej!

Är det någon som fått sin ansökan besvarad av Förskottslön denna månad. Har ansökt idag och de brukar betala ut inom några timmar men varken svar eller pengar på kontot!

Står att det är under behandling på mina sidor.

Bara det inte är underskottet av kapital som spökar trots att man varit trogen kund utan förseningar en längre tid.

Jag har fått lån beviljat så sent som förra veckan. Och jag har stort underskott av kapital = 135 tkr 2011.

Ok :)

Då har det nog bara att göra med att de har mycke att göra. Blir så stressad bara!

Jag sökte häromdan och ganska sent på kvällen fick jag svar att det var klart. Pengarna på kontot dan efter

På min står det underbehandling precis i första mejlet man får direkt. Stått sedan i morse.

Dom har nog mycket och göra. Fick mina pengar den 26e på morgonen och ansökte på natten den 25-26/6

Om man är återkommande kund saå går det snabbt, jag brukar lägga nästa ansökan innan de står att den andra är klar , men jag vet att de dragit från kontot sen tar de den nya direkt de ser att de första gått in

Sökte som ny kund på 10.000 igår kväll, och nu är pengarna utbetalda. Snabbt jobbat måste jag säga. I natt hade jag fått en mail där de ville ha in mina senaste 2 lönepecar, vilket jag mailade in vid 8 i morse, och nån timme efter det fick jag svar att utbetalningen är gjord och pengarna ska finnas på mitt konto innan kl 12.00 idag.

Kan tillägga att jag också har stort underskott av kapital, 110 000 :-. (Vilket jag skattejämkar varje månad,får ut ca 27 500 :-/månad netto)

Senast ändrad:
Sökte som ny kund på 10.000 igår kväll, och nu är pengarna utbetalda. Snabbt jobbat måste jag säga. I natt hade jag fått en mail där de ville ha in mina senaste 2 lönepecar, vilket jag mailade in vid 8 i morse, och nån timme efter det fick jag svar att utbetalningen är gjord och pengarna ska finnas på mitt konto innan kl 12.00 idag.

Kan tillägga att jag också har stort underskott av kapital, 110 000 :-. (Vilket jag skattejämkar varje månad,får ut ca 27 500 :-/månad netto)

Tjena! Jag har också ett fett underskott av kapital, blir lite nyfiken på hur det fungerar med jämkning. antar att man jämkar mot skatteåterbäringen och på så vis sprider ut den under året, men undrar hur det funkar rent praktiskt. Är det meckigt att ansöka och få beviljat? Gör det någon skillnad i deklarationen när det gäller det synliga underskottet av kapital? Skulle ju va guld värt om inte allt syntes?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp