Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

försökt få samlingslån under 2018

Haha lite roligt advisa ringde mig och sen skicka både Mail och sms om att BN dragit tillbaka sitt låneerbjudande men de hade ett nytt förslag och skicka länk på de.... det nya förslaget var på 25 tusen över 5 år via cashbuddy med 29% effektiv ränta ??? Fick ett gott skratt

Haha lite roligt advisa ringde mig och sen skicka både Mail och sms om att BN dragit tillbaka sitt låneerbjudande men de hade ett nytt förslag och skicka länk på de.... det nya förslaget var på 25 tusen över 5 år via cashbuddy med 29% effektiv ränta ??? Fick ett gott skratt
Tycker inte advisa är något vidare. Lendo har alltid gett bäst o flest förslag till mig.

Aldrig testat Lendo, har provat Advisa två gånger och nöjd båda gångerna.
Sista gången fick jag typ 14st långivare som erbjöd det jag ville ha.

Absolut valde advisa först för alla jag läst om fått bäst erbjudande därifrån men tycker det är orimligt att om man blir först godkänd sen fråntaget ett lån på 160k och sen bli erbjuden 25k med 30% ränta ? Sökte ett samlingslån av en anledning för att inte ha fler skräplån

Fast är väl inte riktigt deras fel att BN backade och hade du fått bättre erbjudanden så hade ju såklart Advisa gett dig det istället för det du nu fick.

Tror det blivit likadant på Lendo.
Vad hade du för kreditbetyg föresten ?

Edit: såg nu att du fick lån via Lendo så grattis :)

Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp