Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

försökt få samlingslån under 2018

Deklarera 39 tusen 2017

Lyckats samla på mig lån på 145 tusen utan uc under 2018
20 tusen privat från vänner resterande
Kontokredit / sms-lån

försökt få samlingslån under 2018 från banker/låneförmedlare så mitt uc score är 41,5 enligt kreddy

Men har deklarerad inkomst på 340 tusen för 2018
Så min fråga är helt enkelt när är det värt att söka samlingslån ?

Och när syns den deklarerade inkomsten på min uc och hur påverkar den min score ?

Taxerad inkomst för 2017? Är den högre för 2018?
Hur många ff har du?
Om du deklarerar senast 2 april utan att ändra eller tillägga får du skattepengar (om du får tillbaka) och då ändras din inkomst antingen i april eller juni. Förra året ändrades inkomsten i april dem som deklarera senast 2 april, för andra här på forumet.

Vet ej om det är april eller juni det ändras.
Som det är nu måste du vänta. Ditt kreditbetyg är för högt

Tack för snabbt svar har 36 st förfrågningar de senaste 12 månaderna räknat från idag yes 39 tusen för 2017 och 340 tusen för 2018 så betydligt högre men då är de bara å bita ihop och vänta
Och jag får tillbaka runt 30 tusen på skatten för all ränta jag betalat under året

Tack för snabbt svar har 36 st förfrågningar de senaste 12 månaderna räknat från idag yes 39 tusen för 2017 och 340 tusen för 2018 så betydligt högre men då är de bara å bita ihop och vänta
Och jag får tillbaka runt 30 tusen på skatten för all ränta jag betalat under året
Tror tyvärr inte att du får något lån med 36 förfrågningar. Men kanske nystartfinans kan ge dig ett. Men är kass ränta

Det var en häromdagen här på forumet som fick ett lån med cirka 30 förfråningar. Kan inte hitta tråden nu dock...

Så det är ändå värt å testa en ansökan när deklaration kommer in i juni?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp