Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Förlora lägenhet obetald hyra

Vad menar du? Skrivit ovanför hur dem räknat fel. Betalat privata skulder först och prioriterat det för det var till kompisar för att jag legat efter för kronofogden gjort fel i 4 månader.
Jag blir lite nyfiken på hur din förbehållsberäkning ser ut?

Vad menar du? Skrivit ovanför hur dem räknat fel. Betalat privata skulder först och prioriterat det för det var till kompisar för att jag legat efter för kronofogden gjort fel i 4 månader.
Var väldigt rörigt..
Hur mkt ska du få behålla enligt dem just nu?
Vad är det du anser rätt att du ska få behålla?

Jag blir lite nyfiken på hur din förbehållsberäkning ser ut?
Alltså det har stått på papper att jag ska få behålla en viss summa till hyra, och sen förbehållsbeloppet och medicinkostnad på 200. Men sen har dem ändå gett mig ett helt annat belopp för dem fick in uppgifter om att jag tjänade 9400 på mitt extrajobb som jag inte ens gjorde. Den månaden dem såg det fick jag in 1500 därifrån. Sen har dem ändå räknat fel på hyran och inte att jag ska ha busskort även fast jag sagt och skrivit det klart och tydligt. Så det förbehållsbeloppet jag skulle haft på runt 5000 har inte legat på det då jag betalat hyran och busskort på dem pengarna också och privata skulder.

Beräkningar kan bli lustiga när det är flera inkomstkällor, är du ensamstående är det bättre att få 1 vanligt och ett specialbeslut

Var väldigt rörigt..
Hur mkt ska du få behålla enligt dem just nu?
Vad är det du anser rätt att du ska få behålla?
Men det är ju just det, jag har fått olika varje månad. Förra månaden fick jag 9000 sammanlagt och då har jag hyra på 6219, busskort 900 nånting, el och telefon och privata skulder på det. Nu denna månad fick jag 10 typ och då har jag typ bara betalat privata skulder. Så ja de är rörigt

Men det är ju just det, jag har fått olika varje månad. Förra månaden fick jag 9000 sammanlagt och då har jag hyra på 6219, busskort 900 nånting, el och telefon och privata skulder på det. Nu denna månad fick jag 10 typ och då har jag typ bara betalat privata skulder. Så ja de är rörigt
Ja du ska ju ha mer än 9000 normalt är väl typ 5000 över hyran som ensamstående utan barn.

Funderat på att skippa extrajobbet?
Jag har sökt två andra deltidsjobb i närheten av mig men jag skulle behöva börja jobba på resturang där man får in dricks. Men detta extrajobb är bra för hon ger mig mer timmar än vad jag jobbar för hon behöver utnyttja alla assistanstimmar och hon har överflöd av det då brukar hon lägga extratimmar på mig. Så har jag arbetstid 9-21 men jobbar 11-19 ungefär.

Är du ensamstående?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp