Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Förbehållsbelopp för ensamstående vid utmätning KFM

Som sagt jättelänge sedan jag satte in något där .... samma gäller Länsförsäkringar runt 30k där .. satte in kanske för 8 år sen sist .. inget sedan 8 år ... så då kanske dom kan ta dom ...

Be dom utreda bägge sparandena, går det så går det.

Detta låter ju helt fantastiskt ! Så tex Länsförsäkringar satte jag in för ca 7-8 år sedan och inte en krona sedan dess ... då borde väl dessa nästan gå att ta ?

Beror på hur länge du sparade och hur mycket per år när du sparade

Har du ett ips på 30k kan du avsluta själv och ta ut pengarna för övrigt.. så kan du släcka någon skuld själv.

Absolut ! Är det ofta som det bruka gå ? För idag är det väl inte många som fortfarande sätter in när man själv inte få dra bort 30% vid deklationen

Nej men vissa fortsätter ändå, antar dom inte har koll, man ser på kontrolluppgifter att insättningar görs, ganska värdelöst.

De 30 kan du ta ut själv.

Tänk på skatten också, kan bli rejäl kvarskatt, men på uc kommer det ut som du tjänar som ett troll

De 30 kan du ta ut själv.

Tänk på skatten också, kan bli rejäl kvarskatt, men på uc kommer det ut som du tjänar som ett troll
Dom 30k ska jag absolut kolla upp på måndag ! Men dom 200k är ju sjukt viktiga ! Som sagt när man kolla på på bank kontona och man se en person ha pensin sparande ... hur ofta är det som du lyckats ta dom ?

Dom 30k ska jag absolut kolla upp på måndag ! Men dom 200k är ju sjukt viktiga ! Som sagt när man kolla på på bank kontona och man se en person ha pensin sparande ... hur ofta är det som du lyckats ta dom ?

De dagar man hanterar avdelningens post det då och då.
Tror jag gjorde ett senast i måndags. De flesta är på mindre belopp, någon som sparat 200 kr i månaden per år mellan 96 och 99, som nu är värt 12000. Jag tror jag utmätt ett som var på över 400 k brutto. Eller om det var en kollega som gjorde och jag dubbelkollade siffrorna

De dagar man hanterar avdelningens post det då och då.
Tror jag gjorde ett senast i måndags. De flesta är på mindre belopp, någon som sparat 200 kr i månaden per år mellan 96 och 99, som nu är värt 12000. Jag tror jag utmätt ett som var på över 400 k brutto. Eller om det var en kollega som gjorde och jag dubbelkollade siffrorna
Dom på mindre beloppen som du skrev , tog ni dom ? För på dom 30k har jag sparat 3600 kr om året 3 år .. 10 år sedan .. nu värt 30k ..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp