- Meddelanden
- 4 414
- Mottagna reaktioner
- 2 231
- Poäng
- 1 517
Pratade med KFM och nått beslut kommer ej att ändras utan hon sa att lön kommer få rapportera varje månad varför beloppet inte kunnat dras dom gör ingen omräkningSå är det absolut ... Kan hända ! Jag kan ju tyckaven att jämkningen inte ska stå med som lön extra ! För det är ju inte mer lön , det är ju bara skatten som är ändras !
Usch så man blir behandlad hon ansåg att jag ska inte kunna jobba extra o behålla det utan allt ska gå till mina skulder. Blev o princip anklagad för detta. Men om dom extra är skatt ändras det då frågade jag. Nej det blir arbetsgivaren som får kontakta dom varje månad o meddela
usch fyfan vilket jäkla land man bor i nu är jag riktigt förbannad på systemet. 
Blir behandlad som skit arbetat under många år och betalar skatt bidragit till samhället och nu när man hamnat illa blir man värre behandlad än en påse skit.
Varför kan KFM inte ändra beslut om arbetsgivaren gjort fel? Har aldrig varit med om maken fy sjutton o ha med KFM att göra jäkla nötter

Det ska inte löna sig att jobba om jag inte arbetar får jag behålla samma belopp som när jag arbetar o sliter.
Förstår nu varför folk i Sverige inte arbetar. Vårat land är uppbyggd på att det inte ska löna sig att arbeta en typiskt Sosseregering med andra ord ursäkta men nu är jag förbannad. För byta jobb o arbeta halvtid istället eller gå ner i tid om det ska vara så här

Så får skuldberget följa ner mig graven
Nu har jag tappat all ork måste jag säga
Senast ändrad: