Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Förbehåll 2023

Ändå stor skillnad mot innan! Många bäcka små i dessa tider, jag borde få betalplanen på skuldsaneringen om några veckor spännande och se om de räknar på de nya

Det står det väl att dom gör om jag tolkar detta rätt.

Om jag begär omprövning nästa år , kommer dom räkna på dom nya beloppen då ?

Om jag begär omprövning nästa år , kommer dom räkna på dom nya beloppen då ?

////​

För dig som har skuldsanering​

Vi fattar inga nya beslut om skuldsanering på grund av de nya normalbeloppen. Men i de beslut vi fattar framöver, räknar vi med de nya beloppen.

////
Tolkar det nästan som man inte kan ompröva bara för att få nya normalbeloppet?

////​

För dig som har skuldsanering​

Vi fattar inga nya beslut om skuldsanering på grund av de nya normalbeloppen. Men i de beslut vi fattar framöver, räknar vi med de nya beloppen.

////
Tolkar det nästan som man inte kan ompröva bara för att få nya normalbeloppet?
Så tolkar jag med det ! Men tänker om något börjar bråka om att man tjänat för mycket ! Då borde dom räkna ut det på det nya beloppet ?

Så tolkar jag med det ! Men tänker om något börjar bråka om att man tjänat för mycket ! Då borde dom räkna ut det på det nya beloppet ?
Tror dom i princip kan förlänga din återbetalningstid om du har stora diffar på din inkomst om borgenärer kommer in med kravet. Men ja i det fallet hade dom räknat på de nya beloppen.

Det kan du ompröva på. Huvudregeln är 500kr mindre över 3månader för kvalificera
Då får det bli omprövning nästa år :) kommer dock ha tjänat 30k mer detta året , däremot nästa år kommer jag tjäna mindre för mindre stor helger för mig

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp